21. října 2019

Nový prodejní kanál společnosti Motor-Car nabízí větší uživatelský komfort

Moderní portálové řešení sjednotilo několik samostatně fungující kanály a přispělo ke zkvalitnění poskytovaných služeb. Společnost Motor-Car získala díky našemu řešení centrální online kanál, který zlepšil nejen propagaci a prodej vozidel, ale také poskytování služeb a komunikaci se zákazníky.

Společnost Motor-Car není na trhu žádným nováčkem. Své služby nabízí na Slovensku již od roku 1990. Společně s dceřinými společnostmi zajišťuje prodej a servis automobilových značek Mercedes-Benz, smart, Jeep, Kia, Alfa Romeo, Honda, Opel, Hyundai a Toyota.

Motor-Car logo

Jelikož vedení společnosti Motor-Car vnímá sílu digitální transformace, která stále více ovlivňuje byznys, rozhodlo se pro zavedení nových trendů.

Interní systém společnosti prošel technologickým upgradem, po kterém následovalo vytvoření nového prodejního portálu www.motor-car.sk. Tento portál představuje sjednocený online kanál pro propagaci a prodej vozidel. Jeho tvorbu a integraci na interní systémy organizace zastřešila naše společnost Millennium.

„Oceňujeme, že nový prodejní portál nás ještě více přiblížil k našim zákazníkům. Odteď mohou najít na jednom místě všechny důležité informace a vyřešit své požadavky online a přímo okamžitě. Naší prioritou bylo posílit komunikaci se zákazníky, modernizovat elektronické služby a rozšířit stávající funkčnosti, které by přinesly nové možnosti prodejnímu oddělení, marketingu či servisu. Dodané řešení nám pomáhá plnit naše vytyčené cíle.“ Josef Balík, Director, IT and Projects, Motor-Car

Motor-Car web

Blíže k zákazníkům přes jeden společný kanál 

Projekt byl rozdělen do dvou fází. První fázi jsme odstartovali nultým sprintem, který zahrnoval úvodní byznys analýzu. V rámci ní jsme připravili „user stories“ (příběhy uživatelů) a dodali:

  • elektronický prodejní kanál, který prezentuje nové a ojetá vozidla společnosti s detailními informacemi o vozidlech a možností jejich online rezervace;
  • leasingovou kalkulačku sloužící pro výpočet leasingových a úvěrových splátek pro nabízené vozidla od dohodnutých leasingových společností;
  • objednávkový systém, ve kterém se nacházejí formuláře určené k poptávce zákazníků, formulář na objednávku vozidla do servisu, formulář na půjčení vozidla, formulář na odkoupení vozidla, formulář na testovací jízdy nebo formulář pro komunikaci s dealerem;
  • propagační kanál s nejrůznějšími novinkami ze světa vozidel a kalendářem akcí pro zákazníky a širokou veřejnost.

Ve druhé fázi projektu se plánuje vytvořit:

  • privátní zákaznická zóna na evidenci zákazníků, která bude obsahovat jejich osobní profil, seznam vozidel, komunikaci s dealerem, management fleet programu na čerpání výhod a bonusů;
  • nový e-shop v jednotném designu s portálem, který bude sloužit k prodeji produktů značky Mercedes-Benz;
  • rozhraní se službami pro mobilní aplikaci.

notebook_motor car_final

Jaké zlepšení přineslo nové řešení? 

  1. Zavedení modulární platformy s integrací na interní systém pro správu vozidel.
  2. Jednoduchá a centrální správa přístupů na portál.
  3. Automatické publikování vozidel na portálech autobazarů.
  4. Snížení administrativy prodejců – díky napojení na importérské služby Daimler a automatickému stahování fotografií k vozům není nutné, aby je fotografoval a připravoval prodejce jako dosud.
  5. Napojení na centrální správu finančních produktů (úvěr, leasing, operativní leasing) s možností rozšíření o další poskytovatele finančních produktů.
  6. Automatický sběr zákaznických poptávek z portálu (na služby servisu, prodeje, odkupu vozidla a jiné).
  7. Podrobný přehled dealerů a zaměstnanců pro zpřehlednění komunikace se zákazníkem.

V rámci nového řešení jsme využili platformu Orchard CMS postavenou na technologiích společnosti Microsoft. Projekt byl řízen agilním způsobem. Úzká spolupráce se zákazníkem zaručila plynulý chod projektu a byly dodrženy všechny doporučení.

Pokud se chcete dozvědět více o dodaném řešení, stáhněte si případovou studii.

Máte zájem o zefektivnění procesů ve vaší společnosti? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.