V přední kanadské společnosti Dental Fix, která svým klientům poskytuje komplexní servis zdravotnické techniky v oblasti stomatologie, jsme nasadili řešení Resco Cloud CRM pro efektivnější správu každodenní agendy servisního a obchodního oddělení.
Celostátní společnost v oblasti oprav stomatologických zařízení Dental Fix zaměstnává špičkové odborníky, kteří poskytují klientům servis na vysoké úrovni. Jejich služby využívá desítky tisíc stomatologů. Na to, aby mohli servisní technici nadále nabízet prvotřídní služby, potřebovali účinný nástroj, který by nahradil doposud používaný a již technologický zastaralý systém.
V úvodní fázi, kdy společnost Dental Fix hledala řešení, které by jí nejvíce vyhovovalo, si zaměstnanci otestovali práci ve zkušební verzi Resco Cloud CRM. Jelikož daný systém splňoval jejich požadavky, vedení se rozhodlo pro úplné přizpůsobení řešení potřebám společnosti, což zkušební verze neumožňovala. Toho jsme docílili následnou customizaci systému.
[bsg_quote name=“Martin Kazmirsky, COO“]Zavedením Resco Cloud CRM systému se v naší společnosti o 30 % zlepšila efektivita plánování servisních výjezdů a KPI ukazatele našich obchodníků vzrostly o 20 %, což mělo následně pozitivní vliv na ziskovost firmy.[/bsg_quote]
V prvním čtvrtletí roku 2018 jsme ve společnosti Dental Fix:
Prostřednictvím Resco aplikace, která je součástí řešení, je možné:
Během prvního kvartálu tohoto roku jsme v Resco Cloud CRM nasadili funkcionality pro obchodní oddělení:
Celý projekt byl řízen „waterfall“ metodou s jasně dohodnutými cíli. Řešení je postaveno na technologii Resco Cloud CRM s moduly Mobile Sales, Field Service a Route Planner. Nástroj je pro uživatele k dispozici v online i offline režimu prostřednictvím mobilního telefonu, tabletu či počítače.
Zaujalo vás řešení Resco Cloud CRM a máte i vy zájem o efektivnější správu procesů ve vaší společnosti? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.