6. května 2019

Resco Cloud CRM pomáhá firmě Dental Fix řídit servisní a obchodní aktivity

V přední kanadské společnosti Dental Fix, která svým klientům poskytuje komplexní servis zdravotnické techniky v oblasti stomatologie, jsme nasadili řešení Resco Cloud CRM pro efektivnější správu každodenní agendy servisního a obchodního oddělení.

DentalFIX_Resco Cloud CRM

Celostátní společnost v oblasti oprav stomatologických zařízení Dental Fix zaměstnává špičkové odborníky, kteří poskytují klientům servis na vysoké úrovni. Jejich služby využívá desítky tisíc stomatologů. Na to, aby mohli servisní technici nadále nabízet prvotřídní služby, potřebovali účinný nástroj, který by nahradil doposud používaný a již technologický zastaralý systém.

V úvodní fázi, kdy společnost Dental Fix hledala řešení, které by jí nejvíce vyhovovalo, si zaměstnanci otestovali práci ve zkušební verzi Resco Cloud CRM. Jelikož daný systém splňoval jejich požadavky, vedení se rozhodlo pro úplné přizpůsobení řešení potřebám společnosti, což zkušební verze neumožňovala. Toho jsme docílili následnou customizaci systému.

[bsg_quote name=“Martin Kazmirsky, COO“]Zavedením Resco Cloud CRM systému se v naší společnosti o 30 % zlepšila efektivita plánování servisních výjezdů a KPI ukazatele našich obchodníků vzrostly o 20 %, což mělo následně pozitivní vliv na ziskovost firmy.[/bsg_quote]

1. fáze: Přizpůsobení řešení pro servisní oddělení 

V prvním čtvrtletí roku 2018 jsme ve společnosti Dental Fix:

  • nasadili a konfigurovali systém Resco Cloud CRM;
  • upravili řešení primárně pro potřeby Field Service;
  • zajistili migraci dat ze starého systému (kontakty, objednávky, katalog produktů);
  • vyškolili servisní techniky a další uživatele na práci v systému.

Resco Cloud CRM_activities

Prostřednictvím Resco aplikace, která je součástí řešení, je možné:

  • jednoduchým způsobem plánovat harmonogram servisních výjezdů;
  • mít přehled nad každodenní agendou servisních techniků;
  • řídit servisní objednávky – pravidelné i mimořádné servisní prohlídky;
  • zaznamenat poznámky a případné připomínky ihned po ukončení telefonátu s klientem;
  • připravit nabídku na objednání zboží přímo během servisního výjezdu;
  • zrealizovat vytvoření objednávky a faktury;
  • zaslat dokumenty na e-mail nebo na tisk.

2. fáze: Úprava Resco systému pro novou organizační složku Dental Mart Sales

Během prvního kvartálu tohoto roku jsme v Resco Cloud CRM nasadili funkcionality pro obchodní oddělení:

  • byl nastaven a zaveden nový sales proces;
  • obchodníci mohou přímo v Resco aplikaci sledovat výsledky prodeje přes přehledné dashboardy.

Resco Cloud CRM_dashboard

Celý projekt byl řízen „waterfall“ metodou s jasně dohodnutými cíli. Řešení je postaveno na technologii Resco Cloud CRM s moduly Mobile Sales, Field Service a Route Planner. Nástroj je pro uživatele k dispozici v online i offline režimu prostřednictvím mobilního telefonu, tabletu či počítače.

Zaujalo vás řešení Resco Cloud CRM a máte i vy zájem o efektivnější správu procesů ve vaší společnosti? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.