24. března 2016

Retenční aplikace jako nástroj k udržení si existujících zákazníků

Získat nového zákazníka je 5- až 10-krát nákladnější než udržet si existujícího. Retenční aplikace by proto měla být součástí každého CRM.

V dnešní době silného konkurenčního prostředí a fluktuujících zákazníků je trh v mnoha segmentech natolik penetrovaný, že mnohem důležitější se stává udržet si stávající zákazníky jak získávat nové. Retence se tak dostává do popředí v mnoha společnostech.

Naše společnost má za sebou úspěšný projekt implementace retenční aplikace pro velkou telekomunikační společnost působící na Slovensku. Retenční aplikace, jako součást komplexního řešení pro řízení vztahu se zákazníky (CRM), byla postavena na platformě Microsoft Dynamics CRM s využitím jejího servisního modulu.

retencni_aplikace_obsah_1

Aplikace zaznamenává všechny retenční a prevenční události, automaticky zajišťuje jejich přerozdělení podle stanoveného klíče mezi pracovníky oddělení retence a prevence a naviguje uživatele celým procesem řešení daného případu. Retenční nabídky jsou evidovány na úrovni zákazníka, aby bylo zajištěno, že prodejní aktivity se neopakují, což snižuje riziko možného podráždění zákazníka. Vedoucím pracovníkům zároveň aplikace poskytuje potřebné nástroje pro sledování a vyhodnocování úspěšnosti retenčních aktivit jednotlivých týmů.

retencni_aplikace_obsah_2

Implementace projektu trvala přibližně 6 měsíců, momentálně je v rutinním provozu a naše společnost v součinnosti se zákazníkem zajišťuje její další rozvoj a podporu.

Richard Sládek

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.