Naše společnost má za sebou úspěšný projekt implementace retenční aplikace pro velkou telekomunikační společnost působící na Slovensku. Retenční aplikace, jako součást komplexního řešení pro řízení vztahu se zákazníky (CRM), byla postavena na platformě Microsoft Dynamics CRM s využitím jejího servisního modulu.
Aplikace zaznamenává všechny retenční a prevenční události, automaticky zajišťuje jejich přerozdělení podle stanoveného klíče mezi pracovníky oddělení retence a prevence a naviguje uživatele celým procesem řešení daného případu. Retenční nabídky jsou evidovány na úrovni zákazníka, aby bylo zajištěno, že prodejní aktivity se neopakují, což snižuje riziko možného podráždění zákazníka. Vedoucím pracovníkům zároveň aplikace poskytuje potřebné nástroje pro sledování a vyhodnocování úspěšnosti retenčních aktivit jednotlivých týmů.
Implementace projektu trvala přibližně 6 měsíců, momentálně je v rutinním provozu a naše společnost v součinnosti se zákazníkem zajišťuje její další rozvoj a podporu.
Richard Sládek