29. října 2017
CRM

Řiďte a automatizujte marketingové aktivity přímo v Microsoft Dynamics 365

ClickDimensions je certifikované řešení na marketingovou automatizaci, integrovatelné přímo do prostředí Microsoft Dynamics 365. Jeho implementací získává marketingové oddělení komplexní nástroj pro řízení aktivit a prodejní oddělení veškeré informace potřebné k uzavření obchodu!

Co je marketingová automatizace?

Pojem „marketingová automatizace“ je v dnešní době často používaným buzz-wordem. Ve zkratce se jedná o technologii, která společnostem napomáhá v celém procesu získávání nových leadů a v jejich přeměňování na loajální zákazníky.

Jednou z takových technologií je i ClickDimensions, certifikované řešení na marketingovou automatizaci. Doplňuje základní marketingové funkcionality CRM řešení Microsoft Dynamics 365, přičemž komplexně zastřešuje následující oblasti:

clickdimensiions

„Až 56% Fortune 500 společností z B2B segmentu přijalo marketingovou automatizaci jako základní nástroj pro získávání leadů.“

Jaký je rozdíl mezi řešeními „marketingová automatizace“ a CRM?

Microsoft Dynamics 365, jakož i řešení na marketingovou automatizaci od ClickDimensions jsou určeny k tomu, aby společnostem napomáhaly k efektivnějšímu vytváření a řízení vztahů se zákazníky. Primární zaměření, hlavní funkcionality, využití a silné stránky obou řešení se však liší.

CRM nabízí komplexní nástroj pro řízení vztahů se zákazníky se zaměřením na celý prodejní proces a důležité informace o zákaznících. Řešení na marketingovou automatizaci naopak nabízí výkonné funkcionality, mezi které patří:

  • e-mail marketing
  • webová analytika
  • péče o leady (tzv. lead nurturing)
  • hodnocení důležitosti leadů (lead scoring)
  • nástroje pro snadnou a intuitivní tvorbu landing pages, webových formulářů či průzkumů

Marketingové aktivity je navíc možné prostřednictvím takového řešení automatizovat, což výrazně eliminuje čas strávený na rutinních aktivitách.

Řešení na marketingovou automatizaci od ClickDimensions je integrovatelné do prostředí Microsoft Dynamics 365 (sales oddělení má k dispozici všechny údaje potřebné k cílené obsluze zákazníků a uzavření obchodu) a představuje tzv. marketingový hnací motor pro CRM řešení.

ClickDimensions in Dynamics 365

Jaké otázky byste si měly odpovídat při volbě řešení na marketingovou automatizaci?

  • Nabízí funkcionality, které potřebujete?
  • Je uživatelsky přívětivý?
  • Je integrovatelný s CRM?
  • Zahrnuje možnost zákaznické podpory a vzdělávání, jak řešení naplno využít?
  • Jak často se systém aktualizuje?
  • Jaké jsou celkové náklady a návratnost investic?

Pokud byste potřebovali s těmito otázkami poradit – napište nám a my vám je pomůžeme zodpovědět.

 

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.