V Československé obchodní bance na Slovensku se nám koncem léta podařilo úspěšně završit a uvést do produkčního provozu další významnou inovaci CRM řešení, která měla za cíl naplnit stanovenou vizi - vytvořit klíčový nástroj pro řízení vztahů s klienty firemního bankovnictví.
RM Tool, kterým v je v bance nazýván CRM systém pro firemní bankovnictví, představuje po své druhé fázi vývoje komplexní CRM řešení, naplňující všechna očekávání od moderního systému pro řízení vztahů se zákazníky.
Kromě „standardních“ funkcionalit obsahuje řešení i několik inovativních, ale hlavně užitečných funkcí:
Uživatelé na straně firemního bankovnictví ČSOB dnes mají v rukou nástroj, pomocí kterého získávají komplexní přehled o klientovi a jeho produktech, spravují si svou pracovní agendu či sledují svou obchodní pipeline – a to vše v jedné aplikaci. Navíc funkcionality, jako např. zavedení elektronického podpisu ve vybraných procesech obsluhy klienta mimo pobočku, podtrhují inovativní image banky vůči klientům.
Druhá fáze projektu představovala i skutečnou technologickou výzvu, protože obnášela integraci na několik bankovních systémů, jakož i na externí systém CRIBIS. Cílem bylo vytvořit systém komplexně integrovaný s okolím tak, aby poskytoval všechny potřebné údaje na jednom místě. I když to nebylo vždy jednoduché, dnes můžeme konstatovat, že se tohoto cíle podařilo úspěšně dosáhnout a nutnost „sahat pro data“ do různých aplikací či excelovských tabulek je dnes pro uživatele dávnou minulostí.
V rámci realizace projektu se zároveň podařilo platformu Dynamics upgradeovat na její aktuální verzi, takže banka získala i benefity ve formě novinek v platformě samotné, jako například možnosti integrace s Office 365.
Projekt je úspěšně za námi a těší nás, že naplnil očekávání klienta. Dokazují to i slova chvály a díků člena představenstva ČSOB, ředitele divize firemního bankovnictví a sponzora projektu – p. Luboše Ondrejka, na která jsme nesmírně hrdí.