Společnosti YIT Slovakia jsme již v minulosti dodali cloudovou aplikaci, díky které se zautomatizoval proces tvorby smluv a zefektivnila se jejich evidence. Tuto aplikaci jsme v rámci jejího rozvoje propojili s dalším interním nástrojem, který náš zákazník využívá při práci se smlouvami.
YIT Slovakia patří mezi významné developerské a stavební společnosti bratislavského regionu. Prostřednictvím svých projektů přináší kvalitní bydlení, kancelářské a obchodní prostory na vysoké úrovni.
Společnost si na kvalitě zakládá jak při poskytování služeb klientům, tak i v rámci interního fungování. Právě z tohoto důvodu vrcholový management pokračuje ve zefektivňovaní interních procesů. Tentokrát se rozhodli integrovat data ze dvou různých interních nástrojů, které zaměstnanci využívají při své každodenní práci.
Samotné realizaci řešení předcházela analýza požadavků zákazníka, na jejímž základě jsme navrhli nejvhodnější způsob sjednocení aplikací „Smluvní nástroj“ a „Centrální registr smluv“ přímo v produkčním prostředí Microsoft SharePoint Online aplikace „Smluvní nástroj“.
Do námi dodané aplikace „Smluvní nástroj“ jsme migrovali data a provedli funkcionality z „Centrálního registru smluv“ tak, aby se v rámci společnosti používal jen jeden centrální nástroj.
Projekt byl řízen agilní metodou v úzké spolupráci se zákazníkem, který měl po celou dobu průběžný pohled na stav projektu.
Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.