V leasingové společnosti S Slovensko jsme implementovali CRM systém pro správu obchodního procesu. Cílem projektu bylo poskytnout společnosti jednotný nástroj, který by pomohl zvýšit kvalitu obsluhy klientů ze zemědělského segmentu.
Dodané řešení jsme přizpůsobili pro řízení prodeje leasingových produktů. Digitalizací obchodních procesů získala společnost S Slovensko centrální systém, díky kterému obchodní tým a back office tým efektivněji spravují obchodní aktivity.
Ve společnosti jsme implementovali Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM). Řešení nasazené v cloudu přineslo S Slovensku mnohé výhody:
Celý projekt byl řízen agilní metodou. Jeho výsledkem je centrální CRM systém, který podporuje každodenní byznysové aktivity v celém životním cyklu obchodního případu, zefektivňuje management prodeje leasingových produktů a posiluje obchodní činnosti pomocí mailingových kampaní.
Bližší informace o implementaci CRM ve společnosti S Slovensko naleznete v případové studii.
Pokud hledáte řešení, díky kterému byste mohli zefektivnit řízení prodeje i vy, neváhejte nás kontaktovat.