Kontaktujte nás

Společnosti Orange jsme upgradovali CRM na novější verzi

Společnosti Orange jsme upgradovali CRM na novější verzi

Ve společnosti Orange jsme realizovali významný upgrade na vyšší verzi CRM řešení, které jsme jim implementovali poprvé již v roce 2014. Těší nás a jsme hrdí na to, že se společností Orange spolupracujeme již od roku 2001, tehdy známý jako Globtel, na různých projektech a dodávání řešení. 

Upgrade CRM v Orange

Náš dlouholetý klient od nás aktuálně používá retenční aplikaci, knowledge management a CRM systém pro správu a péči o B2B zákazníky, o čemž si můžete přečíst více v našich referencích.

Technologie se mění velmi rychle, nevyjímajíc i námi dodané CRM aplikace – CLM (Contact and Lead Management) a retenční aplikace, které si po letech provozu vyžadovaly upgrade. Původní verze fungovala na platformě Microsoft Dynamics 2013, nově pracují na Microsoft Dynamics 2016. Upgrade přináší množství nových funkcionalit a výhod. Společnost Orange navíc ušetří čas a finance i díky tomu, že novější verze obsahuje vestavěné funkce a prvky, které není třeba zvlášť přizpůsobovat a samostatně je vyvíjet. Širší spektrum možností a funkcí rozhraní pomáhá uživatelům pracovat rychleji, snadněji a efektivněji. Zlepšily se i možnosti přizpůsobení uživatelského rozhraní, které je v této verzi možné diverzifikovat barevně pro zajištění lepšího přehledu dat, jakož i měnit obsahově podle potřeb klienta.

Co Orange ještě získal upgrade-em a jaké jsou jeho další benefity?

  • nové funkcionality jako například integrace s Excelem a generování dokumentace (Word šablony)
  • zmodernizované uživatelské rozhraní
  • další funkční a provozní zlepšení platformy

Jaký byl postup a co tomu předcházelo?

  • analýza stávajících custom-made funkcionalit, reportů a následná příprava na upgrade “DEV prostředí” (vývojářské prostředí)
  • upgrade našeho “DEV prostředí”
  • validace základní funkčnosti
  • upgrade “TEST prostředí” v Orange
  • uživatelské testování celé funkcionality v “TEST prostředí”
  • úprava uživatelské dokumentace
  • upgrade produkčního prostředí a uvedení do reálného provozu

Jsme rádi, že naše spolupráce s klienty nekončí pouze dodáním řešení, ale pokračuje i technickou podporou a případným upgrade-em na novější verze a technologie. O tom, že jsme si v Orange vybudovali dobré jméno a důvěru svědčí fakt, že jim zanedlouho nasadíme další řešení, o kterém se již brzy dozvíte prostřednictvím naší webové stránky, newsletteru či sociálních sítí.

Pokud i vy přemýšlíte nad upgrade-em vašeho CRM nebo máte zájem o nové řešení, neváhejte nás kontaktovat. Rádi s vámi požadavky prokonzultujeme a navrhneme adekvátní řešení.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.