Ve společnosti Orange jsme realizovali významný upgrade na vyšší verzi CRM řešení, které jsme jim implementovali poprvé již v roce 2014. Těší nás a jsme hrdí na to, že se společností Orange spolupracujeme již od roku 2001, tehdy známý jako Globtel, na různých projektech a dodávání řešení.
Náš dlouholetý klient od nás aktuálně používá retenční aplikaci, knowledge management a CRM systém pro správu a péči o B2B zákazníky, o čemž si můžete přečíst více v našich referencích.
Technologie se mění velmi rychle, nevyjímajíc i námi dodané CRM aplikace – CLM (Contact and Lead Management) a retenční aplikace, které si po letech provozu vyžadovaly upgrade. Původní verze fungovala na platformě Microsoft Dynamics 2013, nově pracují na Microsoft Dynamics 2016. Upgrade přináší množství nových funkcionalit a výhod. Společnost Orange navíc ušetří čas a finance i díky tomu, že novější verze obsahuje vestavěné funkce a prvky, které není třeba zvlášť přizpůsobovat a samostatně je vyvíjet. Širší spektrum možností a funkcí rozhraní pomáhá uživatelům pracovat rychleji, snadněji a efektivněji. Zlepšily se i možnosti přizpůsobení uživatelského rozhraní, které je v této verzi možné diverzifikovat barevně pro zajištění lepšího přehledu dat, jakož i měnit obsahově podle potřeb klienta.
Jsme rádi, že naše spolupráce s klienty nekončí pouze dodáním řešení, ale pokračuje i technickou podporou a případným upgrade-em na novější verze a technologie. O tom, že jsme si v Orange vybudovali dobré jméno a důvěru svědčí fakt, že jim zanedlouho nasadíme další řešení, o kterém se již brzy dozvíte prostřednictvím naší webové stránky, newsletteru či sociálních sítí.
Pokud i vy přemýšlíte nad upgrade-em vašeho CRM nebo máte zájem o nové řešení, neváhejte nás kontaktovat. Rádi s vámi požadavky prokonzultujeme a navrhneme adekvátní řešení.