Společnosti Sario jsme na zefektivnění řízení projektů dodali operativní mobilní CRM řešení. Zaměstnanci mají všechna data na jednom místě a díky aplikaci mohou pracovat s informacemi či řídit projekty, setkání a akce odkudkoliv.
Sario je Slovenská agentura pro rozvoj investic a obchodu, jejímž hlavním předmětem činnosti je podpora investičních domácích i zahraničních projektů. Při realizaci podpory investičních projektů pracují zaměstnanci agentury s velkým množstvím informací, které je nezbytné evidovat a dále zpracovávat.
Na výkon těchto činností využívali dosud zaměstnanci odboru zahraničního obchodu webovou aplikaci vyvinutou na míru, která se však ukazovala jako zastaralá, z uživatelského hlediska vysoce nepraktická a nepřinášela žádné reálné přínosy k produktivitě práce zaměstnanců.
Obr. 1: Mobilní CRM řešení
Agentura SARIO dospěla k rozhodnutí vyměnit existující aplikaci za modernější a výrazně uživatelsky přívětivější řešení . Volba padla na platformu Resco Mobile CRM. SARIO díky ní získalo nejen moderní evidenční systém, který bude sloužit k zaznamenávání kontaktů, projektů, setkání, akcí, informací k partnerským zemím a společnostem, ale zároveň i flexibilní CRM řešení, které může do budoucna využívat na efektivnější správu obchodních případů.
Implementace mobilního CRM řešení přinesla agentuře SARIO mnohé benefity:
Velkým pozitivem dodaného mobilního CRM byla i vysoká flexibilita a rychlost nasazení řešení – zaměstnanci mohli plně využívat systém ihned po implementaci, která trvala jen jeden měsíc. Mobilní CRM momentálně využívá obor zahraničního obchodu k jejich plné spokojenosti po dobu 6 měsíců. Řešení se projevilo jako ideální a uživatelsky přívětivý nástroj, proto momentálně probíhají jednání o jeho rozšíření i pro obor investičních projektů.
Pokud plánujete zlepšit pracovní procesy ve Vaší firmě a zajistit v dnešní době již téměř nezbytnou mobilitu pro Vaše zaměstnance, neváhejte se na nás obrátit.