Společnosti SARIO jsme dodali mobilní CRM řešení

Společnosti SARIO jsme dodali mobilní CRM řešení

Společnosti Sario jsme na zefektivnění řízení projektů dodali operativní mobilní CRM řešení. Zaměstnanci mají všechna data na jednom místě a díky aplikaci mohou pracovat s informacemi či řídit projekty, setkání a akce odkudkoliv.

Sario je Slovenská agentura pro rozvoj investic a obchodu, jejímž hlavním předmětem činnosti je podpora investičních domácích i zahraničních projektů. Při realizaci podpory investičních projektů pracují zaměstnanci agentury s velkým množstvím informací, které je nezbytné evidovat a dále zpracovávat.

Na výkon těchto činností využívali dosud zaměstnanci odboru zahraničního obchodu webovou aplikaci vyvinutou na míru, která se však ukazovala jako zastaralá, z uživatelského hlediska vysoce nepraktická a nepřinášela žádné reálné přínosy k produktivitě práce zaměstnanců.

operatívne CRM pre Sario Obr. 1: Mobilní CRM řešení

Agentura SARIO dospěla k rozhodnutí vyměnit existující aplikaci za modernější a výrazně uživatelsky přívětivější řešení . Volba padla na platformu Resco Mobile CRM. SARIO díky ní získalo nejen moderní evidenční systém, který bude sloužit k zaznamenávání kontaktů, projektů, setkání, akcí, informací k partnerským zemím a společnostem, ale zároveň i flexibilní CRM řešení, které může do budoucna využívat na efektivnější správu obchodních případů.

Mobilné CRM pre SARIO
Obr. 2: Nová CRM aplikace pro desktop

 

Implementace mobilního CRM řešení přinesla agentuře SARIO mnohé benefity:

  • Uživatelsky intuitivní prostředí – zjednoduší práci zaměstnanců se systémem
  • Jednotné úložiště informací – všechny informace jsou uloženy na jednom místě a navzájem propojené
  • Rychlé vyhledávání záznamů – zaměstnanci si umí jednoduše vyhledat všechny potřebné informace
  • Jednoduchou přizpůsobitelnost – po zaškolení si samotní uživatelé dokáží upravovat a přizpůsobovat aplikaci podle vlastních představ a potřeb a realizovat drobné úpravy prostřednictvím intuitivního nástroje WoodFort
  • Přehledný reporting – zaměstnanci a management získají dokonalý přehled o realizovaných projektech s kompletní evidencí

Velkým pozitivem dodaného mobilního CRM byla i vysoká flexibilita a rychlost nasazení řešení – zaměstnanci mohli plně využívat systém ihned po implementaci, která trvala jen jeden měsíc. Mobilní CRM momentálně využívá obor zahraničního obchodu k jejich plné spokojenosti po dobu 6 měsíců. Řešení se projevilo jako ideální a uživatelsky přívětivý nástroj, proto momentálně probíhají jednání o jeho rozšíření i pro obor investičních projektů.

Pokud plánujete zlepšit pracovní procesy ve Vaší firmě a zajistit v dnešní době již téměř nezbytnou mobilitu pro Vaše zaměstnance, neváhejte se na nás obrátit.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.