25. května 2017

Společnosti SARIO jsme dodali mobilní CRM řešení

Společnosti Sario jsme na zefektivnění řízení projektů dodali operativní mobilní CRM řešení. Zaměstnanci mají všechna data na jednom místě a díky aplikaci mohou pracovat s informacemi či řídit projekty, setkání a akce odkudkoliv.

Sario je Slovenská agentura pro rozvoj investic a obchodu, jejímž hlavním předmětem činnosti je podpora investičních domácích i zahraničních projektů. Při realizaci podpory investičních projektů pracují zaměstnanci agentury s velkým množstvím informací, které je nezbytné evidovat a dále zpracovávat.

Na výkon těchto činností využívali dosud zaměstnanci odboru zahraničního obchodu webovou aplikaci vyvinutou na míru, která se však ukazovala jako zastaralá, z uživatelského hlediska vysoce nepraktická a nepřinášela žádné reálné přínosy k produktivitě práce zaměstnanců.

operatívne CRM pre Sario Obr. 1: Mobilní CRM řešení

Agentura SARIO dospěla k rozhodnutí vyměnit existující aplikaci za modernější a výrazně uživatelsky přívětivější řešení . Volba padla na platformu Resco Mobile CRM. SARIO díky ní získalo nejen moderní evidenční systém, který bude sloužit k zaznamenávání kontaktů, projektů, setkání, akcí, informací k partnerským zemím a společnostem, ale zároveň i flexibilní CRM řešení, které může do budoucna využívat na efektivnější správu obchodních případů.

Mobilné CRM pre SARIO
Obr. 2: Nová CRM aplikace pro desktop

 

Implementace mobilního CRM řešení přinesla agentuře SARIO mnohé benefity:

  • Uživatelsky intuitivní prostředí – zjednoduší práci zaměstnanců se systémem
  • Jednotné úložiště informací – všechny informace jsou uloženy na jednom místě a navzájem propojené
  • Rychlé vyhledávání záznamů – zaměstnanci si umí jednoduše vyhledat všechny potřebné informace
  • Jednoduchou přizpůsobitelnost – po zaškolení si samotní uživatelé dokáží upravovat a přizpůsobovat aplikaci podle vlastních představ a potřeb a realizovat drobné úpravy prostřednictvím intuitivního nástroje WoodFort
  • Přehledný reporting – zaměstnanci a management získají dokonalý přehled o realizovaných projektech s kompletní evidencí

Velkým pozitivem dodaného mobilního CRM byla i vysoká flexibilita a rychlost nasazení řešení – zaměstnanci mohli plně využívat systém ihned po implementaci, která trvala jen jeden měsíc. Mobilní CRM momentálně využívá obor zahraničního obchodu k jejich plné spokojenosti po dobu 6 měsíců. Řešení se projevilo jako ideální a uživatelsky přívětivý nástroj, proto momentálně probíhají jednání o jeho rozšíření i pro obor investičních projektů.

Pokud plánujete zlepšit pracovní procesy ve Vaší firmě a zajistit v dnešní době již téměř nezbytnou mobilitu pro Vaše zaměstnance, neváhejte se na nás obrátit.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.