2. března 2020

Jak Tatra bance pomáháme s digitální přeměnou interních aplikací do prostředí Office 365

Slovenská Tatra banka neustále hledá nové možnosti, jak svým klientům poskytnout ty nejlepší služby. Velkou přidanou hodnotu vidí v modernizaci informačních systémů, které postupně procházejí digitální transformací.

Tatra banka je součástí rakouské bankovní skupiny RBI Group a první soukromou bankou na Slovensku. Patří mezi nejlepších v oblasti asset managementu, firemního a privátního bankovnictví a je lídrem v inovacích a v digitálním bankovnictví.

V rámci byznys strategie se stále snaží zavádět inovace, které posouvají kvalitu služeb vpřed. Management banky se proto rozhodl upustit od používání aplikací v systému Lotus a projít s co největším počtem interních aplikací do online prostředí, které poskytuje neomezený přístup k údajům, vyšší flexibilitu vývoje jakož i používání a v neposlední řadě i vyšší bezpečnost citlivých dat.

„Tak jako našim klientům i našim zaměstnancům chceme nabídnout ten nejvyšší komfort. V souvislosti s tím soustavně pracujeme na rozvoji našich služeb. Záleží nám na tom, aby klienti většinu požadavků vyřešili online bez nutnosti osobní návštěvy, čímž ušetří mnoho času. Digitální transformace aplikací, které interně využíváme na jejich správu, nám v tom ve velké míře pomáhá. Požadavky jsou u nás zaznamenány okamžitě a vyřešeny v co nejkratším možném čase v závislosti na jejich složitosti.“ Ján Vlach, Agile transformation manager, Tatra banka

tatra banka_app_office-01

Modernizace aplikace na evidenci požadavků byznys klientů

Pro Tatra banku jsme vytvořili novou aplikaci pro technický podpůrný tým, který řeší různé požadavky byznys klientů telefonicky nebo e-mailem. V případě, že je není možné ihned vyřešit, zařadí se do plánu oddělení.

Jelikož ve společnosti probíhá modernizace a přechod aplikací na platformu Office 365, bez váhání bylo rozhodnuto, abychom se při tvorbě aplikace na podporu a evidenci servisních tiketů využili možnosti této platformy ve spojení s dalšími – Microsoft Power Apps, SharePoint Online a Microsoft Power Automate.

Aplikace obsahuje týdenní kalendář, ve kterém jsou zobrazeny volné časové okna, kde se zadávají požadavky a již naplánované aktivity technické podpory. Nad touto evidencí lze vytvořit reporty zobrazující počet vyřešených požadavků.

Hotovou aplikaci jsme bance dodali a nasadili do produkce v horizontu 4 týdnů. Momentálně probíhá úzká spolupráce na rozvoji intranetu a další migraci Lotus aplikací do online prostředí.

Máte zájem o zefektivnění procesů ve vaší společnosti? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.