Od prosince už část zaměstnanců Orange benefituje z námi dodaného CRM systému pro řízení prodeje a vztahů se zákazníky v byznys segmentu.
Společnost Orange Slovensko měla v červnu minulého roku 2,98 milionu aktivních zákazníků a zůstává tak největším telekomunikačním operátorem na Slovensku.
Společnost poskytuje své služby jak jednotlivcům, tak i velkému množství firemních klientů. Správa těchto zákazníků vyžaduje kvalitní a moderní systém. Původní CRM systém, který společnost využívala však už tato kritéria nedokázal splnit, Orange se proto rozhodl pro implementaci nového systému na platformě Microsoft Dynamics CRM 2013 pro část B2B segmentu.
Projekt implementace nového CRM byl realizován iterativním systémem řízení projektu. Po několika měsících definování požadavků počátečních analýzách a implementace, jsme v prosinci uvedli do provozu první část první fáze Contact Managementu pro Direct sales. Systém v současnosti aktivně využívá více než 80 pracovníků společnosti Orange.
Ukončení další fáze pro B2B je odhadované na konec března, ukončení celého projektu je plánováno na květen 2015.