Komunikace s konečnými zákazníky patří v společnosti k dennodenní náplni práce. Je proto nezbytné, aby kanál, na kterém tato komunikace probíhá, fungoval na nejvyšší úrovni.

Businessman jump up toward the economic growth
Původně implementovány Microsoft Dynamics CRM 4.0 od společnosti Microsoft již bylo třeba převést na modernější řešení, a tedy udělat celkový upgrade systému. V úzkém napojení na Microsoft Dynamics CRM, jakož i na všechny další aplikace je platforma, na které tyto aplikace fungují – BizTalk, kterou klient také požadoval upravit na vyšší verzi.
Projekt byl zčásti realizován agilním přístupem, s klientem jsme se setkávali poměrně intenzivně. Intenzivní a interaktivní přístup velmi dopomohl k rychlému a efektivnímu řešení všech otevřených otázek. Velkým pozitivem na práci byla naše zkušenost se starší verzí Microsoft Dynamics CRM 4.0, jakož i to, že klient přesně věděl, jak má upgrade vypadat.
Podobným způsobem probíhal i upgrade BizTalk 2013 systému, který měl na starosti náš český partner Microsoft.
Projekt byl rozdělen na dvě fáze, finální rollout řešení proběhl v prosinci 2014.