28. ledna 2015

Upgradli jsme CRM české nebankové společnosti

V CRM řešeních pro finanční sektor jsme jako doma.

Náš klient poskytuje nebankovní finanční služby v České republice, na trhu působí od roku 1993. Mezi zákazníky společnosti patří primárně koneční spotřebitelé, tedy segment B2C.

Komunikace s konečnými zákazníky patří v společnosti k dennodenní náplni práce. Je proto nezbytné, aby kanál, na kterém tato komunikace probíhá, fungoval na nejvyšší úrovni.

Businessman jump up toward the economic growth

Původně implementovány Microsoft Dynamics CRM 4.0 od společnosti Microsoft již bylo třeba převést na modernější řešení, a tedy udělat celkový upgrade systému. V úzkém napojení na Microsoft Dynamics CRM, jakož i na všechny další aplikace je platforma, na které tyto aplikace fungují – BizTalk, kterou klient také požadoval upravit na vyšší verzi.

Projekt byl zčásti realizován agilním přístupem, s klientem jsme se setkávali poměrně intenzivně. Intenzivní a interaktivní přístup velmi dopomohl k rychlému a efektivnímu řešení všech otevřených otázek. Velkým pozitivem na práci byla naše zkušenost se starší verzí Microsoft Dynamics CRM 4.0, jakož i to, že klient přesně věděl, jak má upgrade vypadat.

Podobným způsobem probíhal i upgrade BizTalk 2013 systému, který měl na starosti náš český partner Microsoft.

Projekt byl rozdělen na dvě fáze, finální rollout řešení proběhl v prosinci 2014.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.