Migrace z Dynamics CRM 2011 není vždy přímočará, ale zkušenosti našich konzultantů z podobných projektů v minulosti tato úskalí eliminovali na minimum. Verze 2015 byla s ohledem na časování projektu zvolena jako spolehlivá volba a ve výhledu je další upgrade na verzi 2016, který již bude mnohem jednodušší a bance bude poskytnut v rámci podpory řešení.
Největší businessovou výzvou byla bezpochyby implementace nové funkcionality, jmenovitě komplexního procesu na požádání o cenové výjimky na produkty banky, který byl dosud řešen přes klasický e-mail. Nová aplikace umožňuje uživatelům v rámci řešení obsluhy firemní klientely přímo v CRM zadat všechny typy cenových výjimek a procesně je zpracovat – schválit. Uživatelé také ocení nativní integraci aplikace s aplikací Outlook, která jim umožňuje plánovat svou pracovní agendu ve známém prostředí a zároveň mít údaje kontextově propojeny s příslušnými záznamy v CRM.
Projekt, i navzdory několika výzvám – které již k takovým projektům patří – proběhl k plné spokojenosti zákazníka. Za vše hovoří vyjádření pana Luboše Ondrejka, člena představenstva a vrchního ředitele Firemního bankovnictví ČSOB, který uzavření projektu spokojeně okomentoval výstižným „Good job!“. V plánu je další rozvoj řešení, které je podle vyjádření Antona Behena, ředitele divize ICT, klíčovou technologickou platformou pro řízení vztahu s klienty ČSOB. Přitom už dnes implementovaná podpora mobilních zařízení výrazně zvyšuje efektivitu a flexibilitu obsluhy klientů.