Úspěšně jsme inovovali CRM systém Československé obchodní banky

16. března 2016

Úspěšně jsme inovovali CRM systém Československé obchodní banky

ČSOB se od tohoto měsíce může pochlubit inovovanou verzí Dynamics CRM 2015 s novou funkcionalitou.

Začátkem března byla do ostrého provozu úspěšně uvedena nová verze aplikace RM Tool, jak Československá obchodní banka nazývá své CRM pro Firemní bankovnictví. Projekt, který trval přibližně 6 měsíců a byl pragmaticky řízen kombinovanou částečně agilní metodikou, měl několik cílů. Jedním z těch hlavních byla migrace původní aplikace z Dynamics CRM 2011 na verzi 2015, jakož i revize a implementace nové funkcionality.

CRM systém pre ČSOB

Migrace z Dynamics CRM 2011 není vždy přímočará, ale zkušenosti našich konzultantů z podobných projektů v minulosti tato úskalí eliminovali na minimum. Verze 2015 byla s ohledem na časování projektu zvolena jako spolehlivá volba a ve výhledu je další upgrade na verzi 2016, který již bude mnohem jednodušší a bance bude poskytnut v rámci podpory řešení.

Největší businessovou výzvou byla bezpochyby implementace nové funkcionality, jmenovitě komplexního procesu na požádání o cenové výjimky na produkty banky, který byl dosud řešen přes klasický e-mail. Nová aplikace umožňuje uživatelům v rámci řešení obsluhy firemní klientely přímo v CRM zadat všechny typy cenových výjimek a procesně je zpracovat – schválit. Uživatelé také ocení nativní integraci aplikace s aplikací Outlook, která jim umožňuje plánovat svou pracovní agendu ve známém prostředí a zároveň mít údaje kontextově propojeny s příslušnými záznamy v CRM.

CRM pre ČSOB ako súčasť RM Toolu

Projekt, i navzdory několika výzvám – které již k takovým projektům patří – proběhl k plné spokojenosti zákazníka. Za vše hovoří vyjádření pana Luboše Ondrejka, člena představenstva a vrchního ředitele Firemního bankovnictví ČSOB, který uzavření projektu spokojeně okomentoval výstižným „Good job!“. V plánu je další rozvoj řešení, které je podle vyjádření Antona Behena, ředitele divize ICT, klíčovou technologickou platformou pro řízení vztahu s klienty ČSOB. Přitom už dnes implementovaná podpora mobilních zařízení výrazně zvyšuje efektivitu a flexibilitu obsluhy klientů.

Richard Sládek

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.