Novinky

3 nová řešení v našem portfoliu, které vám pomohou zlepšit byznys

Aplikace pro efektivní řízení služeb zákazníkům a lidských zdrojů či komplexní řešení pro řízení maloobchodu vám umožní nárůst kvality poskytovaných služeb a efektivnější chod společnosti.

Digitalizace podnikových procesů stále více ovlivňuje život kolem nás. Společnosti, které chtějí zlepšit byznys, potřebují integrovat moderní technologie do svého podnikového prostředí. Ty jsou přímo hnacím motorem a pomáhají při růstu byznysu. I z tohoto důvodu do našeho portfolia přibyly tři inovativní řešení:

Služby zákazníkům 2.0 

Prvotřídní zákaznický servis je vizitkou každé seriózní společnosti. To, jakým způsobem komunikujete se zákazníky, má podstatný vliv na budoucnost vaší značky. Loajalita náročných klientů jde ruku v ruce s dobrým pocitem z komunikace při nákupu produktu či poskytnutí služeb. Zviditelněte svou společnost na trhu i díky řešení Služby zákazníkům 2.0, které je postaveno na platformě  Microsoft Dynamics 365.

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Zavedením řešení Microsoft Dynamics 365 for Customer Service získáte nástroj, který zajistí:

  • poskytování personalizované a konzistentní obsluhy díky 360-stupňovému přehledu o všech informacích týkajících se zákazníky,
  • dostupnost aplikace z jakéhokoliv zařízení a omnichannel obsluhu (online přes chat, e-mail, sociální sítě, telefonicky přes call centrum či osobně na pobočce),
  • jednoduché vyhledávání odpovědí samotným zákazníkům prostřednictvím self-service, komunitních či sociálních kanálů, jakož i jednoduchý management znalostí,
  • promptní vyřešení interakcí se zákazníky a jejich nasměrování na správný zdroj,
  • workforce optimalizaci prostřednictvím zaznamenávání komunikace, řízení kvality obsluhy či analytiky hlasu a textu,
  • automatizaci komunikace, zpracování požadavků a reportingu pomocí umělé inteligence či přiřazování zákaznických interakcí nejvhodnějšímu operátorovi,
  • zkvalitnění zákaznického servisu díky zpětné vazbě přímo od zákazníka,
  • rychlou přizpůsobitelnost řešení prostřednictvím point & click konfiguracím.

Aplikace pro řízení lidských zdrojů

Udržet si kvalitní zaměstnance je někdy stejně náročné, jak je najít. Dennodenně se na trhu objevují nové pracovní nabídky, které mohou lákat ke změně. Proto je důležité nejen získávat nové, kvalifikované zaměstnance, ale také se jim od prvního dne v práci věnovat, podporovat jejich rozvoj a vzdělávání, motivovat je a oceňovat. V souvislosti s tím se postupně upouští od tradičních HR postupů a posiluje se úloha technologických řešení pro řízení lidských zdrojů.

Microsoft Dynamics 365 for Talent

Inovativní řešení Microsoft Dynamics 365 for Talent umožňuje::

  • snadné nastavení a řízení HR činností i 360-stupňový přehled o zaměstnancích společnosti,
  • zautomatizování administrativních a rutinních úkolů,
  • získání nákladově efektivních a propojených systémů,
  • oslovení nejvhodnějších kandidátů přes sociální síť LinkedIn a pohodlnou správu jejich profilů,
  • zkvalitnění výběru kandidátů díky prediktivní analytice řešení,
  • vytvoření personalizovaného nástupního checklistu pro nové zaměstnance a plánu zaměřeného na jejich profesní rozvoj a vzdělávání,
  • přehled o výkonu zaměstnanců, zpětné vazbě a nastavených pracovních cílech prostřednictvím přehledných dashboardů.

Aplikáce pro řízení maloobchodní sítě

Chcete dosáhnout lepší prodejní výsledky a dát vědět svým zákazníkům, že se na nákup a na kvalitu vašich služeb mohou spolehnout? Řešení vyvinuté pro komplexní řízení maloobchodní sítě naplňuje širokospektré potřeby každé společnosti z retail segmentu.

 

Microsoft Dynamics for Retail

 

Microsoft Dynamics 365 for Retail je komplexní point-of-sale (POS) aplikace. Díky inovativním funkcionalitám můžete svým zákazníkům poskytovat nadstandardní zákaznický servis a mít přehled o důležitých informacích týkajících se byznysu.

Implementací řešení Dynamics 365 pro Retail získáte nástroj umožňující:

  • 360-stupňový pohled na interakce zákazníků napříč všemi kanály (kamenné prodejny, online obchody, call centra),
  • centralizovanou správu merchandisingu, který obsahuje všechny důležité informace o produktech, kategoriích, sortimentu a cenách,
  • efektivní řízení skladových zásob,
  • správu věrnostního programu,
  • cross-sell a up-sell na základě pokročilé analytiky nad zákaznickými daty,
  • správné rozhodování se díky Business Intelligence,
  • flexibilní rozvoj řešení díky infrastruktuře v cloudu.