CRM řešení

 

CRM systém na riadenie vzťahov so zákazníkmi

CRM systém | Všechny důležité informace na jednom míste

CRM (nástroj pro řízení vztahů se zákazníky) je stále důležitější technologickou součástí každé společnosti. Umožňuje efektivní řízení a automatizování obchodních, marketingových a obslužných procesů. Vaší firmě pomůže získat nové zákazníky a zvýšit kvalitu obsluhy stávajících.

Mám zájem o nezávaznou konzultaci

V čem vám může CRM systém pomoci?

360-stupňový pohled na klienta

  • Základní a kontaktní údaje
  • Sociální a demografické údaje
  • Zákaznické hierarchie
  • Produkty, smlouvy, aktivity
  • Komunikační historie
  • Social Insight

Produktivita obchodníků

  • Pracovní agenda obchodníka
  • Management obchodních aktivit
  • Mobilní přístup k údajům přes mobil nebo tablet
  • Automatická integrace s Outlookem

Management obchodních příležitostí

  • Řízené nebo neřízené obchodní aktivity
  • Management obchodních případů
  • Evidence potenciálních zákazníků
  • Schvalování a obchodní procesy
  • Smluvní dokumentace

Reporting prodeje

  • Reporting prodeje dle různých kritérií
  • Sledování stanovených KPIs
  • Manažerské pohledy na data
  • Propojení na PowerBI a DWH

Marketingové kampaně

  • Marketingové seznamy klientů dle definovaných kritérií
  • E-mailové, telefonické nebo SMS oslovování klientů
  • Automatizace kampaňových procesů
  • Sledování a vyhodnocování kampaní

Sběr leadů

  • Webové formuláře a landing pages
  • Personalizace obsahu na webu dle profilu klienta
  • Nurturing leadů (vzdělávání kupujících)

E-mail marketing

  • Intuitivní editor na design šablon e-mailů
  • Automatizace zasílání e-mailů
  • Testování zobrazení e-mailů před jejich zasláním
  • Tvorba dynamického obsahu (zasílání různých obsahů různým příjemcům)

Získávání zpětné vazby

  • Dotazníky
  • A/B testování emailů
  • Webová analytika / tracking
  • Scoring leadů
  • Reporting

360-stupňový pohled na klienta pro agenta

  • Základní a kontaktní údaje
  • Sociální a demografické údaje
  • Zákaznické hierarchie
  • Produkty, smlouvy, aktivity
  • Komunikační historie

Řízení podnětů a žádostí

  • Management přijatých stížností, podnětů nebo žádostí
  • Procesní zpracování, workflow, eskalace
  • Vědomostní báze
  • Produktová dokumentace

Propojení na call centrum

  • Automatické sledování in-bound a out-bound komunikace v CRM v kontextu klienta
  • Unified Service Desk – unifikované uživatelské prostředí pro agenty

Reporting zákaznických služeb

  • Reporting zákaznických služeb dle různých kritérií
  • Sledování stanovených KPIs
  • Manažerské pohledy na data
  • Propojení na PowerBI a DWH

Microsoft Dynamics 365 | CRM řešení pro střední až velké firmy

Microsoft Dynamics 365 představuje jednotnou platformu vzájemně propojených byznys aplikací pokrývajících komplexní byznys procesy a potřeby. Dodatek „365“ v názvu není náhodný a Microsoft jím jasně naznačuje komplexnost a propojenost s produktovou řadou Office 365.

Microsoft Dynamics 365 for Sales, Customer Servis nebo Marketing jsou CRM moduly vhodné především do prostředí středních a velkých společností, které potřebují řídit všechny klíčové firemní procesy a vyžadují integrace na systémy třetích stran či značnou míru přizpůsobení systému přesně podle svých business potřeb.

Více o Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 Sales


Bpm'online | CRM řešení pro menší a středně velké firmy

bpm'online sales

Bpm'online představuje moderní CRM systém zastřešující klíčové aktivity při řízení prodeje, marketingu a zákaznického servisu. Pokročilé CRM funkcionality vhodně doplňuje i nástroj nástroj pro management podnikových procesů (tzv. Business process management). Pomocí tohoto nástroje si společnost sama nastaví a řídí procesy bez nutnosti programátorského zásahu. 

Moduly bpm'online sales, customer servis či marketing jsou díky "out-of-the-box" řešení a nižším nákladům na zřízení a provoz vhodné především pro menší a středně velké společnosti.

Více o bpm'online

Výhody CRM řešení

Klient ve středu zájmu

360-stupňový pohľad na zákazníkov vďaka Microsoft Dynamics 365

360-stupňový pohled na klienta a všechna důležitá data v rámci jednoho systému.

Mobilita

mobilita5

Online i offline dostupnost kdykoliv, na jakémkoliv zařízení.

Cloud

cloud6

Optimalizace nákladů, škálovatelnost řešení a vysoká rychlost nasazení.


S našimi službami jsou spokojení

 

Inšpirujte sa

Implementace CRM pro ČMSSCRM upgrade pro efektivní práci s klienty pro ČSOB

Centrum nastavení ochrany osobních údajů

Uzavřít svůj účet?

Váš účet bude uzavřen a všechna data budou trvale smazána a nebude možné je obnovit. Jsi si jisti?