Životní cyklus obchodního případu lze mít pod kontrolou díky centrální CRM aplikaci. Nepropojené systémy totiž poskytují pouze omezený pohled na zákazníka, čímž obchod ztrácí důležité vazby. CRM aplikace postavená na platformě Microsoft Dynamics 365, kromě úklidu dat a zefektivnění práce s nimi, dokáže přinést i přehled o stavu byznysu a jeho budoucím vývoji.
Samotná CRM aplikace poskytuje primárně informace a nástroje, které pomáhají identifikovat obchodní potenciál a sledovat trendy v čase. Propojením s aplikacemi Microsoft 365 získáte ještě lepší přehled o obchodních příležitostech a zvýšíte celkovou efektivitu práce.
Manažerskou podporu v podobě CRM nepotřebují jen velké korporace, ale i střední a menší firmy. Výhodou systému společnosti Microsoft je to, že se dá přizpůsobit potřebám firem bez ohledu na jejich velikost.
Pro ty, kteří firemní údaje ještě nemají pod kontrolou a hledají spolehlivé řešení, přinášíme předpřipravenou CRM aplikaci, jejíž základ tvoří obchodní, marketingová agenda, přehledy a zobrazení.
Základ CRM aplikace tvoří evidence zákazníků a jejich kontaktních osob. Každý z firmy má k dispozici na jednom místě všechny zákaznické údaje, které jsou navíc šikovně propojeny, a tak je možné s daty pracovat velmi intuitivně. Chcete hned vidět poslední objednávky nebo komunikační historii s daným zákazníkem? Díky CRM to je hračka na pár kliků.
Centrální evidence údajů navíc zajistí, že s případným odchodem obchodníka či jiného pracovníka navždy nezmizí údaje o zákaznících nebo se neztratí v e-mailových zprávách a souborech odcházejícího zaměstnance.
Přidaná hodnota CRM aplikace nespočívá jen v evidenci zákazníků. To nakonec dnes dokáže například i účetní software. Pro rozvoj nového obchodu je stejně důležité i efektivně evidovat potenciální zákazníky a pracovat s nimi. Ty mohou do CRM aplikace zavádět nejen obchodníci, ale třeba i marketingový tým nebo recepce. Je důležité, aby takový zápis obsahoval co nejvíce informací relevantních pro další kontaktování.
V ideálním případě se potenciální zákazníci jednou přesunou mezi ty stávajících. Pokud se tak nestane, je nadále smysluplné udržovat s nimi kontakt, posílat marketingové materiály s cílem oslovit je s dalšími službami či produkty, o které by mohli mít zájem.
Cenové nabídky a objednávky uložené v Excel souborech v úplně jiném adresáři nebo dokonce v jiném počítači jako faktury a náklady. Nekonečná záplava e-mailů a přeposílání citlivých údajů. Takto to vypadá, když pravá ruka neví, co dělá levá.
CRM aplikace dokáže uchopit celý životní cyklus obchodního případu a propojit jednotlivé obchodní fáze. Evidencí příležitostí týkajících se potenciálních nebo stávajících zákazníků získá nejen management přehled o tom, které zakázky jsou právě rozpracované, které mohou přinést nový byznys a jaké aktivity se již udály. CRM aplikace pomáhá každou takovou příležitost „uhlídat“ a dotáhnout ji do konce.
Cenové nabídky a objednávky tvoří další část obchodního procesu, se kterou vám umí CRM aplikace pomoci. Údaje potřebné pro vytvoření nabídky jednoduše zadáte ve strukturované podobě a dokument nabídky si na jeden klik vygenerujete do Word dokumentu podle šablony, který si dále upravíte podle potřeby. V případě, že zákazník nabídku potvrdí, stejně tak jedním klikem proměníte danou nabídku na přijatou objednávku.
Celý obchodní případ končí vytvořením faktur, což nemusí být jen úkol účetnictví, protože faktury je možné připravit i přímo v CRM. Obchodníci se tak zbaví zbytečného papírování či přeposílání dat a ekonomické oddělení bude mít život také o něco jednodušší. Hotové podklady totiž dostanou jednotnou a přehlednou cestou. Samozřejmě, v závislosti na situaci a potřeby, faktura může být v účetnictví dále zpracována ručně nebo v případě jejich velkého počtu je možné realizovat i automatické propojení účetního systému a CRM.
Veškeré údaje o potenciálních zákaznících, otevřených obchodních příležitostech či vystavených fakturách lze mít prakticky zobrazeny i ve formě grafů v přehledném reportu.
CRM aplikace přináší do firem mnoho výhod, které ocení nejen obchodní oddělení. Kromě řízení obchodních aktivit lze pomocí ní řídit i marketingové kampaně, a tím zvyšovat kvalitu péče o zákazníky.
Pokud hledáte systém, který by zefektivnil vaše obchodní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.