Novinky

Diecézní charita Brno získala nástroj pro řízení fundraisingových činností

V neziskové organizaci Diecézní charita Brno jsme nasadili CRM řešení v cloudu, které sjednotilo data o dárcích, partnerech, dobrovolnících, aktivitách a projektech do jednoho systému. Díky tomu získalo vedení organizace přehled o činnosti jednotlivých oblastních jednotek a o organizaci jako celku.

Diecézní charita Brno se za 25 let svého působení stala největším poskytovatelem sociální-zdravotnických služeb na jižní Moravě a v kraji Vysočina. Na správu klíčových dat a řízení aktivit používali Excel soubory a vzájemně nepropojené aplikace, což již nebylo dostačující, proto se vedení rozhodlo pro implementaci centrálního CRM systému, který by zefektivnil řízení činností v oblasti fundraisingu.

logo_charita

Rozhodnutí o implementaci vhodného CRM řešení pro naši Diecézní charitu Brno vyplývalo ze strategického plánu fundraisingu v organizaci. Vedení Diecézní charity Brno dlouho hledalo vhodný nástroj, který by splňoval požadavky nejen na správu kontaktů, uživatelskou vstřícnost, ale především aby byl co nejvíce kompatibilní s ostatními komunikačními nástroji a technickými dispozicemi ve společnosti.

Již v průběhu analýzy bylo patrné, že při výběru vhodného CRM pro naši Charitu bude nutné se řídit odlišnými parametry výběru, než je tomu u jiných neziskových organizací, tedy zejména s ohledem na cenu.

Finální rozhodnutí ve prospěch Microsoft Dynamics 365 ovlivnily základní kritéria a současně vybalancovaný poměr: cena (společnost Microsoft nabízí charitativním organizacím slevy na licence) – výkon – podpora softwaru. Microsoft Dynamics 365 je řešení, které nejvíce odpovídá naším potřebám a podmínkám s možností návazného rozvoje do dalších oblastí komunikace.

Barbora Skalníková, vedoucí oddělení propagace a fundraisingu

Díky platformě Microsoft Dynamics 365, která se propojila s Microsoft Office 365, Diecézní charita Brno získala:

  • propojení dat do jednoho systému;
  • evidenci kontaktní historie a aktivit spojených s darováním;
  • sledování fundraiserských příležitostí (od vzniku leadu, přes příležitosti až po uzavření dárcovské smlouvy);
  • pohled na data ve formě grafů a dashboardů;
  • přístup k údajům odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení;
  • eliminaci manuálního vícenásobného zadávání dat.

charita_brno_UPR_Final

Další rozvoj CRM přinese organizaci možnost:

  • řídit marketingové aktivity;
  • používat Word šablony s automatickým předvyplněním dat;
  • integrovat CRM na systémy třetích stran;
  • nasadit další funkcionality dle požadavků zákazníka.

Projekt trval 2 měsíce a byl řízen agilní metodou. Jako komunikační nástroj mezi zákazníkem a naší společností se využila platforma Microsoft Teams. Po úspěšném nasazení CRM systému proběhlo školení uživatelů, které je připravilo na práci v novém CRM systému.

 

Bližší informace o implementaci CRM systému v neziskové organizaci Diecézní charita Brno najdete v případové studii.

Stáhnout případovou studii

 

Pokud hledáte řešení, které by pomohlo zefektivnit procesy ve vaší společnosti, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.

Kontaktujte nás