V neziskové organizaci Diecézní charita Brno jsme nasadili CRM řešení v cloudu, které sjednotilo data o dárcích, partnerech, dobrovolnících, aktivitách a projektech do jednoho systému. Díky tomu získalo vedení organizace přehled o činnosti jednotlivých oblastních jednotek a o organizaci jako celku.
Diecézní charita Brno se za 25 let svého působení stala největším poskytovatelem sociální-zdravotnických služeb na jižní Moravě a v kraji Vysočina. Na správu klíčových dat a řízení aktivit používali Excel soubory a vzájemně nepropojené aplikace, což již nebylo dostačující, proto se vedení rozhodlo pro implementaci centrálního CRM systému, který by zefektivnil řízení činností v oblasti fundraisingu.
Rozhodnutí o implementaci vhodného CRM řešení pro naši Diecézní charitu Brno vyplývalo ze strategického plánu fundraisingu v organizaci. Vedení Diecézní charity Brno dlouho hledalo vhodný nástroj, který by splňoval požadavky nejen na správu kontaktů, uživatelskou vstřícnost, ale především aby byl co nejvíce kompatibilní s ostatními komunikačními nástroji a technickými dispozicemi ve společnosti.
Již v průběhu analýzy bylo patrné, že při výběru vhodného CRM pro naši Charitu bude nutné se řídit odlišnými parametry výběru, než je tomu u jiných neziskových organizací, tedy zejména s ohledem na cenu.
Finální rozhodnutí ve prospěch Microsoft Dynamics 365 ovlivnily základní kritéria a současně vybalancovaný poměr: cena (společnost Microsoft nabízí charitativním organizacím slevy na licence) – výkon – podpora softwaru. Microsoft Dynamics 365 je řešení, které nejvíce odpovídá naším potřebám a podmínkám s možností návazného rozvoje do dalších oblastí komunikace.“ Barbora Skalníková, vedoucí oddělení propagace a fundraisingu
Díky platformě Microsoft Dynamics 365, která se propojila s Microsoft Office 365, Diecézní charita Brno získala:
Další rozvoj CRM přinese organizaci možnost:
Projekt trval 2 měsíce a byl řízen agilní metodou. Jako komunikační nástroj mezi zákazníkem a naší společností se využila platforma Microsoft Teams. Po úspěšném nasazení CRM systému proběhlo školení uživatelů, které je připravilo na práci v novém CRM systému.
Bližší informace o implementaci CRM systému v neziskové organizaci Diecézní charita Brno najdete v případové studii.
Pokud hledáte řešení, které by pomohlo zefektivnit procesy ve vaší společnosti, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.