Novinky

Digitální transformace přinesla do společnosti BDO nové CRM řešení

Každá společnost, která chce stát na straně úspěšných, by neměla podceňovat roli digitální transformace. Moderní technologie dnes hrají prim a kdo naplno využije jejich potenciál, ten může dosahovat stále lepších výsledků. Společnost BDO Slovensko se rozhodla zefektivnit svůj byznys právě díky implementaci centrálního CRM systému.

Při našem dynamickém růstu bylo pro nás v BDO zavedení inteligentního CRM řešení naprostou nezbytností. Jsme rádi, že jsme se rozhodli právě pro MS Dynamics 365, které je škálovatelné, přizpůsobuje se našim interním procesům a integruje v sobě několik řešení. Nový CRM systém je pro nás nejen nástrojem efektivnější řízení klientského portfolia, ale i nástroj na účinnější risk management.

Peter Gunda, Managing Partner

BDO logo

BDO Slovensko patří do mezinárodní sítě společností, které svým klientům nabízejí auditorské, účetní, daňové a poradenské služby. Jelikož se ve společnosti používaly pro správu klíčových dat a řízení podnikových aktivit rozličné Excel soubory a mnohé historické aplikace, které nebyly propojeny, vedení společnosti se rozhodlo pro zavedení centrálního systému. Management potřeboval jednotné řešení, které by mu umožnilo mít větší přehled o dění ve společnosti.

 

BDO Implementation CRM

Díky implementaci řešení Microsoft Dynamics 365 a jeho propojení s Microsoft Office 365, které společnost BDO již používala, jsme pomohli společnosti BDO zlepšit správu klíčových byznys aktivit.

Pomocí řešení je možné:

  • řídit klientské a kontaktní údaje;
  • evidovat kontaktní historii a aktivity s klienty;
  • sledovat a vyhodnocovat obchodní příležitosti;
  • řídit pracovní agendu zaměstnanců;
  • mít přístup k důležitým datům i ve formě grafů kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení;
  • sdílet důležité dokumenty. 

Moderní CRM řešení nasazené v cloudu přineslo společnosti mnohé výhody:

  • centralizovaný systém pro řízení byznys aktivit;
  • efektivní sledování obchodního procesu;
  • eliminaci byznysových rizik;
  • 360-stupňový pohled na důležité zákaznické údaje;
  • tvorbu komplexnějších reportů v budoucnosti;
  • přípravu dokumentů podle Word šablon s automatickým předvyplněním dat;
  • generování Excel reportů bez nutnosti manuálního vyplňování;
  • neustálý přístup k důležitým údajům.

 

CRM systém kromě toho poskytuje možnost flexibilního rozvoje jakýchkoliv dalších požadavků zákazníka do budoucna.