Novinky

Heineken Slovensko digitalizuje interní procesy nasazením cloudovej aplikace

Společnost Heineken Slovensko, která je lídrem na slovenském pivním trhu, získala moderní cloudové řešení k schvalování a vyúčtování pracovních cest. Díky aplikaci postavené na platformě Microsoft SharePoint Online se digitalizovali interní procesy, což společnosti přineslo mnohé benefity.

Heineken Cloud

Poté, co jsme v minulosti v Heineken Slovensko implementovali CRM systém, se vedení společnosti rozhodlo pokračovat v digitalizaci procesů a zefektivnit proces podávání žádostí o schválení pracovní cesty, o vyúčtování pracovních cest i schvalování záloh na pracovní cesty.

Jelikož mělo vedení zájem o zautomatizování interních procesů a nahrazení papírové formy schvalování pracovních cest modernějším řešením, navrhli jsme implementaci cloudové aplikace, která by vyřešila jejich aktuální situaci.

Inovativní aplikace, postavená na bázi Microsoft SharePoint Online, pokryla v rámci jednoho řešení celý proces vyřizování pracovních cest a zároveň zachovala schvalovací procesy specifické pro Heineken Slovensko.

Nasazením řešení Travel Expenses jsme získali efektivnější formu schvalování a odstranili jsme doklady v papírové formě. Schvalovatel i žadatel mají všechny důležité informace v elektronické podobě a mohou k nim přistupovat kdykoliv a kdekoliv, protože nástroj je k dispozici i na mobilních zařízeních. Zaměstnanci mají přednastavené oznámení a systém je tak informuje o stavu jejich žádostí. Největší přínos řešení vidíme v rychlosti celého procesu, automatizaci schvalování a následně i v automatickém přenosu informací do ERP systémů, což v konečném důsledku zefektivnilo celý proces. Výhodou systému je, že se dá stále přizpůsobovat potřebám zákazníka.

Hana Vaňová, Cash & Bank Specialist

Projekt byl řízen agilně a rozdělen do dvou částí.

První část projektu zahrnovala:

  • detailní analýzu požadavků zákazníka;
  • návrh řešení;
  • vytvoření aplikace;
  • vývoj dvou formulářů: Žádost o schválení pracovní cesty a Žádost o přidělení zálohy.

 

Cloudova aplikacia_Heineken

Druhá část projektu zahrnovala:

  • import výpisů z kreditních karet;
  • reporting a export vybraných dat do účetního systému;
  • vývoj jednoho formuláře: Žádost o vyúčtování pracovní cesty.

Cloudová aplikace přinesla společnosti Heineken Slovensko následující benefity:

  • centrální nástroj pro podávání žádostí o schválení pracovní cesty, přidělení zálohy a vyúčtování pracovní cesty;
  • digitalizaci víceúrovňového schvalovacího procesu;
  • eliminaci manuálního zadávání dat;
  • přístup do aplikace kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení;
  • propojení s účetním systémem;
  • možnost účetní kontroly;
  • data pro manažerský reporting;
  • vkládání různých typů příloh do žádostí;
  • tisk formulářů.

Dodanou aplikaci je možné podle požadavků zákazníka v budoucnu rozšířit o další typy formulářů.

 

Pokud se chcete dozvědět více o online aplikaci pro Heineken Slovensko, stáhněte si případovou studii.

Stáhnout případovou studii

 

Máte zájem o digitalizování procesů ve vaší společnosti? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.

Kontaktujte nás