Kontaktujte nás

Heineken Slovensko digitalizuje interní procesy nasazením cloudovej aplikace

Heineken Slovensko digitalizuje interní procesy nasazením cloudovej aplikace

Společnost Heineken Slovensko, která je lídrem na slovenském pivním trhu, získala moderní cloudové řešení k schvalování a vyúčtování pracovních cest. Díky aplikaci postavené na platformě Microsoft SharePoint Online se digitalizovali interní procesy, což společnosti přineslo mnohé benefity.

Heineken Cloud

Poté, co jsme v minulosti v Heineken Slovensko implementovali CRM systém, se vedení společnosti rozhodlo pokračovat v digitalizaci procesů a zefektivnit proces podávání žádostí o schválení pracovní cesty, o vyúčtování pracovních cest i schvalování záloh na pracovní cesty.

Jelikož mělo vedení zájem o zautomatizování interních procesů a nahrazení papírové formy schvalování pracovních cest modernějším řešením, navrhli jsme implementaci cloudové aplikace, která by vyřešila jejich aktuální situaci.

Inovativní aplikace, postavená na bázi Microsoft SharePoint Online, pokryla v rámci jednoho řešení celý proces vyřizování pracovních cest a zároveň zachovala schvalovací procesy specifické pro Heineken Slovensko.

Nasazením řešení Travel Expenses jsme získali efektivnější formu schvalování a odstranili jsme doklady v papírové formě. Schvalovatel i žadatel mají všechny důležité informace v elektronické podobě a mohou k nim přistupovat kdykoliv a kdekoliv, protože nástroj je k dispozici i na mobilních zařízeních. Zaměstnanci mají přednastavené oznámení a systém je tak informuje o stavu jejich žádostí. Největší přínos řešení vidíme v rychlosti celého procesu, automatizaci schvalování a následně i v automatickém přenosu informací do ERP systémů, což v konečném důsledku zefektivnilo celý proces. Výhodou systému je, že se dá stále přizpůsobovat potřebám zákazníka.” Hana Vaňová, Cash & Bank Specialist

Projekt byl řízen agilně a rozdělen do dvou částí.

První část projektu zahrnovala:

  • detailní analýzu požadavků zákazníka;
  • návrh řešení;
  • vytvoření aplikace;
  • vývoj dvou formulářů: Žádost o schválení pracovní cesty a Žádost o přidělení zálohy.

Cloudova aplikacia_Heineken

Druhá část projektu zahrnovala:

  • import výpisů z kreditních karet;
  • reporting a export vybraných dat do účetního systému;
  • vývoj jednoho formuláře: Žádost o vyúčtování pracovní cesty.

Cloudová aplikace přinesla společnosti Heineken Slovensko následující benefity:

  • centrální nástroj pro podávání žádostí o schválení pracovní cesty, přidělení zálohy a vyúčtování pracovní cesty;
  • digitalizaci víceúrovňového schvalovacího procesu;
  • eliminaci manuálního zadávání dat;
  • přístup do aplikace kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení;
  • propojení s účetním systémem;
  • možnost účetní kontroly;
  • data pro manažerský reporting;
  • vkládání různých typů příloh do žádostí;
  • tisk formulářů.

Dodanou aplikaci je možné podle požadavků zákazníka v budoucnu rozšířit o další typy formulářů.

Pokud se chcete dozvědět více o online aplikaci pro Heineken Slovensko, stáhněte si případovou studii.

Máte zájem o digitalizování procesů ve vaší společnosti? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.