Společnost Heineken Slovensko, která je lídrem na slovenském pivním trhu, získala moderní cloudové řešení k schvalování a vyúčtování pracovních cest. Díky aplikaci postavené na platformě Microsoft SharePoint Online se digitalizovali interní procesy, což společnosti přineslo mnohé benefity.
Poté, co jsme v minulosti v Heineken Slovensko implementovali CRM systém, se vedení společnosti rozhodlo pokračovat v digitalizaci procesů a zefektivnit proces podávání žádostí o schválení pracovní cesty, o vyúčtování pracovních cest i schvalování záloh na pracovní cesty.
Jelikož mělo vedení zájem o zautomatizování interních procesů a nahrazení papírové formy schvalování pracovních cest modernějším řešením, navrhli jsme implementaci cloudové aplikace, která by vyřešila jejich aktuální situaci.
Inovativní aplikace, postavená na bázi Microsoft SharePoint Online, pokryla v rámci jednoho řešení celý proces vyřizování pracovních cest a zároveň zachovala schvalovací procesy specifické pro Heineken Slovensko.
Nasazením řešení Travel Expenses jsme získali efektivnější formu schvalování a odstranili jsme doklady v papírové formě. Schvalovatel i žadatel mají všechny důležité informace v elektronické podobě a mohou k nim přistupovat kdykoliv a kdekoliv, protože nástroj je k dispozici i na mobilních zařízeních. Zaměstnanci mají přednastavené oznámení a systém je tak informuje o stavu jejich žádostí. Největší přínos řešení vidíme v rychlosti celého procesu, automatizaci schvalování a následně i v automatickém přenosu informací do ERP systémů, což v konečném důsledku zefektivnilo celý proces. Výhodou systému je, že se dá stále přizpůsobovat potřebám zákazníka.
Hana Vaňová, Cash & Bank Specialist
Projekt byl řízen agilně a rozdělen do dvou částí.
První část projektu zahrnovala:
- detailní analýzu požadavků zákazníka;
- návrh řešení;
- vytvoření aplikace;
- vývoj dvou formulářů: Žádost o schválení pracovní cesty a Žádost o přidělení zálohy.
Druhá část projektu zahrnovala:
- import výpisů z kreditních karet;
- reporting a export vybraných dat do účetního systému;
- vývoj jednoho formuláře: Žádost o vyúčtování pracovní cesty.
Cloudová aplikace přinesla společnosti Heineken Slovensko následující benefity:
- centrální nástroj pro podávání žádostí o schválení pracovní cesty, přidělení zálohy a vyúčtování pracovní cesty;
- digitalizaci víceúrovňového schvalovacího procesu;
- eliminaci manuálního zadávání dat;
- přístup do aplikace kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení;
- propojení s účetním systémem;
- možnost účetní kontroly;
- data pro manažerský reporting;
- vkládání různých typů příloh do žádostí;
- tisk formulářů.
Dodanou aplikaci je možné podle požadavků zákazníka v budoucnu rozšířit o další typy formulářů.
Pokud se chcete dozvědět více o online aplikaci pro Heineken Slovensko, stáhněte si případovou studii.
Máte zájem o digitalizování procesů ve vaší společnosti? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.