16. prosince 2019

Heineken Slovensko: „eshop“ v prostředí CRM zjednodušil interní objednávaní

Společnost Heineken Slovensko pokračuje v digitální transformaci rozšiřováním funkcionalit CRM systému. Díky tomu vznikl nový interní „eshop“ postavený na technologii společnosti Microsoft. Výrazně zjednodušil celý proces plánování a objednávání marketingových produktů, které obchodní oddělení využívá při své práci.

Obchodní manažeři si původně objednávali marketingové produkty na další kalendářní rok zejména zapisováním do Excel souborů. Seznamy následně odesílali e-mailem koordinátorovi POS (Point of sale), který z nich vytvořil jeden centrální seznam. Celý proces objednávání byl příliš zdlouhavý, protože koordinátor musel manuálně shrnout interní objednávky z celého Slovenska. To vyžadovalo velkou pracnost, s čímž se spojovalo i vysoké riziko chybovosti, resp. neefektivity v případě množství objednaného materiálu.

V rámci firmy neustále hledáme řešení, jak poskytnout internímu zákazníkovi přidanou hodnotu ve formě moderního uživatelského prostředí a komfortu, zrychlení práce, větší transparentnosti a dostupnosti informací, řízeného reportingu, dostupnosti historie, zvýšení efektivity a v neposlední řadě snížení nákladů.“ Erik Páleš, Sales Support Manager, Heineken Slovensko

Heineken eshop

„Eshop“ jako nadstavba CRM systému

Vedení společnosti Heineken Slovensko mělo zájem o zefektivnění procesu objednávání marketingových produktů. Oslovilo nás s požadavkem o vytvoření řešení, které by zjednodušilo práci zaměstnancům obchodního, marketingového a nákupního oddělení.

Jelikož jsme ve společnosti už před pár lety implementovali Microsoft Dynamics 365, navrhli jsme nové řešení postavit právě na této technologii. Po konzultaci se zákazníkem jsme zvolili formu „eshopu“, který vznikl rozšířením funkcionalit CRM systému.

Vyřízení objednávky během pár minut

Interní „eshop“ výrazně urychlil a zpřehlednil celý proces objednávání marketingových produktů.

Mezi nejdůležitější benefity, které jsme zákazníkovi přinesli, patří:

  • eliminace manuálních činností a snížení chybovosti při zpracování objednávky;
  • aktuální produktový katalog s vizuálním zobrazením produktu a detailní specifikací produktu;
  • možnost pokročilého filtrování produktového katalogu a nákupního košíku podle jednotlivých značek, zařazení, typu materiálu a produktu;
  • sledování čerpání rozpočtu;
  • přehled o aktuální a budoucí skladové zásobě – ​​efektivnější plánování množství;
  • detailní informace o produktech v předchozí objednávce;
  • revize objednávky ze strany koordinátora POS s cílem snížení nákladů.

Řešení jsme nasadili krok po kroku podle vytyčených „user stories“. Díky agilnímu přístupu měl zákazník k dispozici průběžný přehled stavu projektu a mohl sledovat výsledky jednotlivých sprintů, čímž se zajistila jeho rychlá zpětná vazba. Finálním výsledkem projektu je interní „eshop“ zachovávající firemní branding a procesy specifické pro Heineken Slovensko.

Máte zájem o zefektivnění procesů ve vaší společnosti? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.