18. července 2019

IT společnost GAMO zlepšuje fungování klíčových oblastí

Společnosti GAMO jsme dodali nástroj, díky kterému se zlepšilo řízení aktivit důležitých pro byznys. Nové řešení, postavené na platformě Microsoft Dynamics 365, jsme implementovali agilním přístupem v úzké spolupráci s tímto naším zákazníkem. Společnost GAMO tak získala jednotný systém nápomocný oddělením skrz celou společnost.

Slovenská společnost GAMO se na IT trhu pohybuje již více než 25 let. Za tento čas si firma vybudovala silné postavení a svým zákazníkům dodává kvalitní služby v oblasti poskytování cloudových řešení. Na to, aby mohli nadále poskytovat ty nejlepší služby, potřebovali systém, který by jim pomohl zefektivnit správu byznys činností.

„Díky řešení Microsoft Dynamics 365 jsme získali nástroj pro efektivní sledování a vyhodnocování obchodních aktivit, což má vliv na pokrok našeho byznysu. Manažerské dashboardy v CRM nám poskytují podrobný přehled o aktuálním stavu obchodních příležitostí a tyto údaje nám následně pomáhají při strategických rozhodnutích. CRM systém přinesl mnoho nových funkcionalit, které usnadnily práci nejen obchodnímu oddělení, ale i marketingovému týmu.“ Peter Luby, člen představenstva a obchodní ředitel

Po úvodních konzultacích a dopadové studii jsme zákazníkovi navrhli nahradit původní systém novým centrálním CRM systémem, který by umožnil:

  • komplexní správu obchodních příležitostí;
  • sledování vývoje obchodu;
  • řízení marketingových aktivit;
  • podporu projektového řízení a plánování zdrojů.

CRM systém v GAMO

Vedení společnosti GAMO se po konzultaci s námi rozhodlo pro nasazení Microsoft Dynamics 365 s propojením na Microsoft Office 365, SharePoint Online a databázi FinStat, kterou využívali při doplňování kontaktních údajů ještě před naším vstupem do projektu.

Jak jsme zákazníkovi pomohli?

Projekt probíhal ve dvou fázích, jejichž cílem bylo dodání funkcionalit zlepšujících fungování obchodního a marketingového oddělení a zefektivňujících manažerské rozhodování.

Díky implementovanému řešení získala společnost GAMO mnohé benefity:

  • centrální management klientských a kontaktních údajů;
  • evidenci kontaktní historie;
  • nástroje umožňující sledování vývoje byznysu;
  • dashboardy sloužící pro manažerské rozhodování;
  • správu pracovní agendy zaměstnanců;
  • jednodušší proces interního objednávání zboží;
  • přístup k údajům odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení;
  • aktivní zapojení marketingového oddělení do obchodních procesů;
  • eliminaci zbytečné e-mailové komunikace.

Společné řešení se v budoucnu plánuje dále rozvíjet. Pokud se chcete dozvědět více o dodaném řešení, stáhněte si případovou studii.

Plánujete i vy zlepšit fungování rozhodujících oblastí ve vaší společnosti? Neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.