Novinky

Které další oblasti zefektivníte díky Microsoft Dynamics 365?

CRM řešení dokáže zefektivnit řízení nejen obchodních a marketingových aktivit, ale i činností v jiných oblastech. Tento komplexní nástroj společnosti Microsoft pomáhá řídit například i servisních techniků v terénu nebo agendu lidských zdrojů.

V předchozích článcích jsme vám přiblížili, jak mohou pomocí Microsoft Dynamics 365 řídit své každodenní aktivity velké společnosti, ale i střední a menší firmy. Velkou výhodou Dynamics 365 je jeho snadné přizpůsobení potřebám různých firem bez ohledu na jejich velikost a zaměření.

Podívejme se společně na to, jaké další vybrané oblasti lze zastřešit pomocí služeb společnosti Microsoft.

Díky Field Service snížíte náklady a zvýšíte kvalitu servisních služeb

Vyšší zisky vaší firmy nezávisí jen od odpovědných zaměstnanců nebo velké poptávce ze strany zákazníků. Na to, aby se váš byznys posouval vpřed, potřebujete něco víc.

Od servisních techniků určitě vyžadujete, aby pracovali efektivně, rychle a odvedli kvalitní práci, se kterou budou zákazníci maximálně spokojeni. Avšak ne všechno mají ve svých rukou. Často se neobejdou bez pomocníků v podobě moderních IT řešení.

Se službou Microsoft Dynamics 365 Field Service dosáhnete požadované výsledky – dokážete zlepšit management pracovníků v terénu či snížit standardní náklady spojené s provozem firmy. Field Service vám už v začátcích přinese i zvýšení produktivity zaměstnanců a spokojenosti zákazníků.

Microsoft-Dynamics-365-for-Field-Service

Hlavní benefity Field Service:

  • plánování výjezdů – stačí jen pár kliků na to, abyste předem naplánovali harmonogram servisních výjezdů podle aktuální dostupnosti techniků;
  • vždy aktuální informace – servisní technici mají svůj pracovní rozvrh k dispozici přímo v aplikaci, díky díky díky čemuž znají např.: trasy výjezdů, typy zakázek, které součástky budou potřebovat, předpokládanou délku trvání servisního úkonu, podrobné informace o zákaznících a mnohé další;
  • detailní přehled – pomocí lokalizátoru GPS lze sledovat aktuální polohu servisních techniků, na základě čehož může dispečer i během dne optimalizovat trasy a řešení úkolů podle priorit;
  • jednoduchá integrace – Field Service je snadno propojitelný s dalšími existujícími aplikacemi Office 365. Lze ho nasadit i na všechny mobilní platformy
  • nonstop přístup k údajům – servisním technikům zaručíte neomezený přístup k zákaznickým datům bez ohledu na to, kde se právě nacházejí. Údaje jsou k dispozici v online i v offline režimu;
  • vzdálená služba – analýza údajů o zařízeních často pomáhá rozpoznat blížící se poruchu ještě před tím, než problém skutečně nastane, a to díky senzorům internetu věcí (IoT). Díky tomu se mnoho potenciálních problémů dokáže vyřešit i na dálku bez nutnosti vycestovat k zákazníkovi.

Výsledky studie ukazují, že až 42 % firem poskytujících služby v terénu budou v příštím roce upřednostňovat efektivní řízení pracovní síly. Mezi nejdůležitější důvody uvedli zvýšení výnosů, spokojenosti zákazníků a zároveň snížení nákladů na služby.

Zlepšete řízení lidských zdrojů nasazením Microsoft řešení

Hlavními prioritami HR oddělení jsou výběr správných kandidátů, jejich rozvoj či motivování. V dnešní době, kdy se na trhu objevuje stále více pozic, je proto nutné zajímat se o potřeby zaměstnanců a posilovat jejich loajalitu k zaměstnavateli. Pomoci vám v tom může nástroj od společnosti Microsoft, který dokáže zastřešit celý „životní cyklus zaměstnance“.

HR Dynamics

Tyto výhody vám přinese řešení na správu HR aktivit:

Efektivní řízení HR strategie

  • zautomatizování administrativních a rutinních úkolů (např. hlášení dovolené a jiné nepřítomnosti);
  • 360-stupňový pohled na zaměstnance;
  • nástroj pro analýzu lidských zdrojů;
  • jednoduchá navigace v regulích důležitých pro dodržování globálních předpisů;
  • zajištění ochrany osobních údajů.

Plánování prvního dne v zaměstnání

  • uvítání nového člena týmu individualizovaným nástupním seznamem, který pomůže k jednodušší orientaci v pracovním prostředí a k urychlení administrativních úkonů;
  • přístup k relevantním dokumentům, videím, tréninkem, kurzem, pracovním postupům a tipem, k informacím o společnosti, firemní kultuře a organizační struktuře;
  • efektivní nastavení cílů a seznamu úkolů.

Rozvoj zaměstnanců

  • nástroj poskytující přehled o vzdělávání a rozvoji zaměstnanců;
  • seznam všech školení a certifikací;
  • aktualizace kariérních profilů zaměstnanců.

Motivování zaměstnanců

  • přehled o výkonu zaměstnanců, zpětné vazbě na jejich práci, nastavených pracovních cílech a jejich průběžném plnění v reálném čase prostřednictvím grafických přehledů;
  • zajištění pravidelné zpětné vazby k pracovnímu výkonu;
  • vyzvednutí nejvýkonnějších zaměstnanců;
  • nástroj pro hodnocení týmové spolupráce.

Vyhledávání kvalifikovaných kandidátů

  • 360-stupňový pohled na profily kandidátů;
  • sdílení informací o kandidátech s HR týmem přímo v prostředí Dynamics 365 Human Resources;
  • vyhledávání vhodných kandidátů přidáním řešení LinkedIn Talent;
  • využívání assesment nástrojů;
  • zkvalitnění výběru kandidátů díky prediktivní analytice;
  • koordinace kalendářů a zautomatizování procesu plánování pohovorů;
  • přístup k údajům kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.

Propojení s jinými systémy

  • jednoduché přizpůsobení a rozšíření Dynamics 365 Human Resources pomocí Microsoft Power Platform;
  • propojení s Microsoft Power BI na vizualizaci všech reportů týkajících se lidských zdrojů.

Microsoft Dynamics 365 je komplexním řešením, díky kterému pokryjete značnou část vašeho podnikání, čím budete prosperovat.

Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.

Kontaktujte nás