V maďarské neziskové organizaci s názvem Ifjúsági Nomád Klub jsme nasadili CRM aplikaci na platformě Microsoft Dynamics 365, která zprůhlednila management aktivit. Cloudové řešení přineslo mnoho nových funkcionalit, které zjednodušily chod organizace.
Ifjúsági Nomád Klub je maďarská nezisková organizace s mezinárodním působením. Jejím cílem je podporovat mladé lidi v jejich osobním rozvoji i při získávání nových dovedností. Organizace se snaží zmenšit sociální propast tím, že nabízí lidem z různých menšin, sociálních a etnických skupin jako i lidem s nevýhodou rovné příležitosti možnost účastnit se na aktivitách podporujících zdravý životní styl.
V neziskové organizaci využívali původně na správu svých činností několik aplikací a nástroje, které nebyly navzájem propojeny. Důležité údaje si posílali i přes e-maily v Excel souborech, čímž vzniklo několikero verzí téhož dokumentu a nekonzistentnost dat. Tento způsob práce se stal časem nepřehledným, přinášel menší uživatelský komfort a neposkytoval manažerský pohled na byznys data.
Vedení organizace se na nás obrátilo s požadavkem o odstranění těchto nedostatků a o vytvoření nového řešení, které by časem sloužilo pro správu veškeré agendy. Po úvodní konzultaci jsme zákazníkovi navrhli implementovat CRM aplikaci na platformě Microsoft Dynamics 365, která by do budoucna představovala primární manažersko-operativní systém.
„Už nějaký čas jsme hledali řešení, které by pomohlo zlepšit management našich činností. Jsme rádi, že nová CRM aplikace přinesla to, co nám chybělo, a tak vyřešila naše požadavky. Oceňujeme i možnost jejího dalšího rozvoje v budoucnosti.“ Výkonný ředitel, Ifjúsági Nomád Klub
První fáze projektu zahrnovala realizaci funkcionalit, které umožňují řídit:
První fáze projektu, kterou jsme dodali v trvání 4 týdnů, byla řízena agilní metodou.
Pokud přecházíte digitální transformací a uvažujete o nasazení CRM řešení, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.