Novinky

Další nezisková organizace benefituje z Microsoft Dynamics 365

V maďarské neziskové organizaci s názvem Ifjúsági Nomád Klub jsme nasadili CRM aplikaci na platformě Microsoft Dynamics 365, která zprůhlednila management aktivit. Cloudové řešení přineslo mnoho nových funkcionalit, které zjednodušily chod organizace.

Ifjúsági Nomád Klub je maďarská nezisková organizace s mezinárodním působením. Jejím cílem je podporovat mladé lidi v jejich osobním rozvoji i při získávání nových dovedností. Organizace se snaží zmenšit sociální propast tím, že nabízí lidem z různých menšin, sociálních a etnických skupin jako i lidem s nevýhodou rovné příležitosti možnost účastnit se na aktivitách podporujících zdravý životní styl.

V neziskové organizaci využívali původně na správu svých činností několik aplikací a nástroje, které nebyly navzájem propojeny. Důležité údaje si posílali i přes e-maily v Excel souborech, čímž vzniklo několikero verzí téhož dokumentu a nekonzistentnost dat. Tento způsob práce se stal časem nepřehledným, přinášel menší uživatelský komfort a neposkytoval manažerský pohled na byznys data.

Microsoft Dynamics 365

Vedení organizace se na nás obrátilo s požadavkem o odstranění těchto nedostatků a o vytvoření nového řešení, které by časem sloužilo pro správu veškeré agendy. Po úvodní konzultaci jsme zákazníkovi navrhli implementovat CRM aplikaci na platformě Microsoft Dynamics 365, která by do budoucna představovala primární manažersko-operativní systém.

Už nějaký čas jsme hledali řešení, které by pomohlo zlepšit management našich činností. Jsme rádi, že nová CRM aplikace přinesla to, co nám chybělo, a tak vyřešila naše požadavky. Oceňujeme i možnost jejího dalšího rozvoje v budoucnosti.

Výkonný ředitel, Ifjúsági Nomád Klub

Microsoft Dynamics 365_tab

První fáze projektu zahrnovala realizaci funkcionalit, které umožňují řídit:

  • organizace, kontaktní osoby a jejich údaje;
  • schválené (běžící) projekty a jejich údaje – evidovat projekty s detailním popisem, filtrovat v seznamu projektů, vygenerovat Word dokument podle šablony s údaji projektu a jiné;
  • komunikaci – e-maily, schůzky, telefonáty nebo úlohy v propojení na relevantní organizaci nebo projekt, a to i pomocí MS Outlook nebo mobilní aplikace;
  • finanční transakce na projektu (plánované i realizované) – manuální je importovat z bankovních výpisů a následně i párovat.

Řešení postavené na Microsoft Dynamics 365 přineslo zákazníkovi tyto výhody:

  • moderní systém podporující další rozvoj s možností řešit nejen management základních údajů a sledování transakcí, ale také celý proces od přípravy žádosti až po realizaci projektu;
  • přístup k údajům kdykoliv a odkudkoliv díky řešení v cloudu;
  • rozšiřování aplikace pomocí přizpůsobování bez nutnosti dalšího programování;
  • jednoduché propojení se službou Outlook – aktivity vytvořené v CRM aplikaci se zároveň nacházejí také v Outlooku, a naopak;
  • úložiště dokumentů v Microsoft SharePoint s propojením na Microsoft Dynamics 365.

První fáze projektu, kterou jsme dodali v trvání 4 týdnů, byla řízena agilní metodou.

Pokud přecházíte digitální transformací a uvažujete o nasazení CRM řešení, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.

Kontaktujte nás