Poslední měsíce si vyžádaly změnu fungování mnoha společností a také přesun komunikace zejména do online prostředí. Pokud i vy stále hledáte způsoby, jak co nejefektivněji spolupracovat na dálku, představíme vám možnost, jak telefonovat pomocí platformy pro týmovou spolupráci Microsoft Teams.
Prostřednictvím této platformy, která je součástí sady Office 365, je možné kooperovat napříč několika týmy. Microsoft Teams umožňuje spolupracovat na různých úkolech, slouží ke sdílení dokumentů a často se využívá jako komunikační kanál při řízení menších projektů. Kromě toho nabízí možnost telefonovat nejen v rámci jejího základního nastavení, ale po implementaci sady nástrojů Direct Routing i na jakékoli externí telefonní čísla.
Volání přímo v prostředí Microsoft Teams podporuje základní funkce telefonního systému jako zahájení hovoru a jeho přijetí, načtení a přesměrování hovorů. Součástí platformy je i historie hovorů, hlasová schránka a v případě potřeby i možnost uskutečnit tísňové volání.
Pomocí této platformy se můžete spojit nejen s kolegy v rámci vaší společnosti, ale také s externími spolupracovníky a zákazníky, se kterými komunikujete přes tento nástroj. Telefonovat můžete z jakéhokoli zařízení a odkudkoliv v případě, že máte k dispozici přístup na internet.
Přes Microsoft Teams jste schopni prostřednictvím „Voice over IP“ (VoIP) uskutečnit hovory i na externí telefonní čísla a dovolat tak se přímo na mobilní telefon nebo pevnou linku. Stejně tak můžete přijímat hovory z externích čísel. Tuto službu zastřešuje Phone System a tento proces lze připodobnit k online volání v rámci služby PSTN v aplikaci Skype.
Microsoft Teams Direct Routing umožňuje používat Microsoft Teams přesně jako váš běžný telefon, a to z každého zařízení připojeného na internet.
Co k tomu potřebujete?
Office 365 je možné synchronizovat s Microsoft Dynamics 365, díky čemuž budete mít všechny informace na jednom místě. V momentě, kdy vám bude na Microsoft Teams volat zákazník, který se již nachází v CRM systému, na obrazovce vyskočí dialogové okno s detailnějšími informacemi, např. název společnosti, jméno volajícího, případně jeho fotografie či záznam předchozí komunikace. Během rozhovoru si můžeme dělat poznámky, které se jedním klikem uloží přímo v CRM systému.
V případě, kdy vám zavolá zákazník, který se ještě nenachází v CRM databázi, nový obchodní případ založíte jednoduše přes dialogové okno.
Společnost Microsoft momentálně poskytuje Office 365 E1 na šest měsíců zdarma. Pokud ještě nevyužíváte Microsoft Teams a zaujaly vás benefity této platformy, využijte tuto nabídku a přesvědčte se o její výhodách na vlastní kůži.
Microsoft Teams vám usnadní práci na dálku a posílí nejen vnitrofiremní komunikaci, ale i tu se zákazníky či s externími partnery. V případě, že potřebujete pomoci se základní konfigurací tohoto nástroje nebo přecházíte digitální transformací a máte zájem o CRM systém, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.