Novinky

Naše řešení poskytujeme už i zákazníkům v Rumunsku

Expandovali jsme na další zahraniční trh. Naše služby a řešení poskytujeme nejen zákazníkům na slovenském a českém trhu, ale od června tohoto roku už i v Rumunsku.

Pod záštitou mezinárodní IT skupiny Soitron Group, která je lídrem v oblasti IT infrastruktury, bezpečnosti a komunikačních řešení, jsme rozšířili naše obchodní aktivity na rumunský trh.

Ve spolupráci s rumunskou společností Datanet Systems spadající pod Soitron Group nabízíme služby zákazníkům na novém trhu. Datanet Systems, pod jehož jménem poskytujeme naše řešení na rumunském trhu, je systémovým integrátorem specializujícím se na datové sítě pro velké podniky a poskytovatele služeb, zaměřuje se na hlasové a komunikační řešení, stejně jako na videokonference a kontaktní centra.

 

Dananet Systems

Díky kooperaci s členy skupiny Soitron Group se nám otevírají nové příležitosti, které pomáhají posílit postavení našeho portfolia na mezinárodním trhu. Naším hlavním cílem je najít v Rumunsku spokojené zákazníky, kteří budou využívat naše CRM a úvěrové aplikace. Velmi nás těší, že i díky zahraničním partnerstvím se neustále rozvíjíme

Miroslav Krempaský, CEO Millennium

Mezinárodní konference v Bukurešti

Začátkem října se v Bukurešti uskutečnila největší obchodní konference IM World 2018 pro IT a digitální řešení v jihovýchodní Evropě. Během ní vystoupili mnozí profesionálové – od špičkových odborníků v oblasti technologií až po oceňovaných expertů. Událost spojila světové lídry zabývajících se digitalizací, jejichž snahou je změnit způsob, jakým se podniká.

IM World 2018

Na konferenci vystoupila i Catalina Sofron, Business Development Manager, s prezentací „Inovativní IT řešení zlepšující poskytování služeb zákazníkům“ ve spojitosti s naší společností Millennium. Ve spolupráci s Datanet Systems jsme představili společnost Millennium a řešení  Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Díky němu mohou zákazníci využívat ke komunikaci se společností nejmodernější technologie jako například hlasovou biometrii, IoT, chatbota / mailbota či CoBrowsing. Současně může společnost zvýšit efektivitu kontaktního centra a back office pomocí pokročilých komunikačních analýz skrz všechny kanály a zlepšit produktivitu jednotlivých operátorů, zaměstnanců a týmů. Mezinárodní konference byla pro nás vhodnou příležitostí, jak dostat více do povědomí naše portfolio na rumunském trhu.