Služby zákazníkům 2.0

Služby zákazníkům 2.0

Řešení postavené na platformě Microsoft Dynamics 365 vám umožňuje poskytovat služby typu end-to-end, self-service či asistované a lokální služby napříč všemi kanály. Propojte řešení s nejmodernějšími technologiemi, jakými jsou machine learning, hlasová biometrie, IoT, chatbot / mailbot či CoBrowsing a snadno docílíte toho, že zákazníci budou interakci s vaší společností milovat.

Současně zvýšíte efektivitu kontaktního centra a back office oddělení na základě pokročilých analytika komunikace napříč všemi kanály, jakož i produktivitu jednotlivých operátorů, zaměstnanců a pracovních týmů.

Díky inovativnímu řešení Služby zákazníkům 2.0 získáte: 

  • nárůst loajality zákazníků
  • omnichannel obsluhu
  • self-service a komunita
  • management případů
  • management znalostí
  • sadu aplikací podporující záznam komunikace, řízení kvality, analytiky hlasu
  • umělou inteligenci prostřednictvím virtuálních agentů
  • agilní řešení
  • a mnoho dalších nástrojů a funkcionalit

Stáhněte si offering a zjistěte: 

  • V čem je zajímavé řešení – Služby zákazníkům 2.0?
  • Jak přejít k zákaznickému centru generujícímu zisk?
  • Jaké další moderní technologie a nástroje získáte tímto řešením?

 

Chcete mít zákaznické centrum fungující na moderních a inovativních technologiích? Služby zákazníkom 2.0 - Millennium