K tomu, aby společnost mohla fungovat efektivně, potřebuje mít v první řadě uklizené interní procesy. Pořádek v procesech nejrychleji docílíte jejich digitalizací. Právě aplikace requestClick vám pomůže v krátké době zlepšit důležité firemní procesy v oblasti nákupu zboží a služeb.
Cloudová aplikace requestClick komplexně zastřešuje celý proces nákupu produktů a služeb, slouží jako centrální úložiště související dokumentace a zároveň poskytuje detailní přehled pro vnitropodnikový controlling o čerpání rozpočtu na jednotlivých nákladových střediscích.
Aplikace je tou správnou volbou v případě, že potřebujete:
Hlavním stavebním kamenem aplikace requestClick je cloudová platforma Microsoft Power Platform, která patří mezi low-code platformy. Světová analytická společnost Gartner uvádí společnost Microsoft jako lídra v oblasti aplikačních low-code platforem. Přestože low-code platforma stále vyžaduje do určité míry znalost aplikačního vývoje, zkracuje čas tvorby běžných funkčností, které by vývojář musel mnohokrát pracně programovat.
Podívejte se, jak probíhá proces nákupu přímo v aplikaci:
Aplikace requestClick patří do rodiny našich Millennium aplikací. Minulý rok jsme vám představili aplikaci leaveClick, která má pod palcem evidenci docházky zaměstnanců, rentClick na jednoduchou výpůjčku firemních zařízení a eventClick zastřešující organizaci a rezervaci firemních událostí. I letos se můžete těšit na další firemní aplikace.
Stáhněte si náš produktový list a zjistěte, jaké další benefity vám requestClik přinese.
Pokud jste se v našem příspěvku našli nebo máte zájem o zefektivnění jiného firemního procesu, neváhejte nás kontaktovat. Projdeme si vaše požadavky a na jejich základě navrhneme nejvhodnější řešení.