Našemu dlouholetému zákazníkovi, české Raiffeisenbank, jsme v minulosti dodali řešení pro management znalostí. Nástroj Knowledge Management jsme ve spolupráci s naší mateřskou firmou Soitron aktuálně rozšířili o nové funkcionality, které zaměstnancům banky přinesly další zefektivnění jejich agendy.
Řešení Knowledge Management postavené na technologii Microsoft SharePoint bance umožňuje obecně snadnou tvorbu, schvalování a zpřístupňování aktuálních informací o bankovních produktech, interních procesech, nařízeních, postupech a normách zaměstnancům banky. Nástroj, který interně pojmenovali RBook, zefektivnil tvorbu a zpřístupňování aktuálních informací napříč centrálou, pobočkami banky a call centry. Umožnil ucelenou komunikaci se zákazníkem při poskytování informací o bankovních produktech, jakož i jednotné dodržování interní politiky.
Jelikož nástroj zastřešuje řízení celého životního cyklu článků (pozn.: název pro jakékoli materiály potřebné pro interní účely – pojmy, směrnice, postupy, nařízení, atd.), vedení banky záleželo na jeho dalším rozvoji a praktickém využití skrze různá oddělení.
„Řešení určené k managementu znalostí poskytuje našim zaměstnancům vždy aktuální a jednotné údaje o produktech a postupech. Je důležitým zdrojem informací, kteří využívají na denní bázi. Díky jeho rozvoji jsme získali další funkčnosti, které přinesly větší přehled a pomáhají nám pracovat efektivněji.“ – Jan Čížek, Sales Support Specialist
Archivační zóna slouží k archivaci článků, jejichž platnost skončila.
Rozvoj řešení Knowledge Management je dalším příkladem toho, jak digitální transformace pomáhá zlepšovat procesy ve společnostech.
Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.