8. dubna 2022

Rozvoj znalostní báze v Raiffeisenbank

Našemu dlouholetému zákazníkovi, české Raiffeisenbank, jsme v minulosti dodali řešení pro management znalostí. Nástroj Knowledge Management jsme ve spolupráci s naší mateřskou firmou Soitron aktuálně rozšířili o nové funkcionality, které zaměstnancům banky přinesly další zefektivnění jejich agendy.

Řešení Knowledge Management postavené na technologii Microsoft SharePoint bance umožňuje obecně snadnou tvorbu, schvalování a zpřístupňování aktuálních informací o bankovních produktech, interních procesech, nařízeních, postupech a normách zaměstnancům banky. Nástroj, který interně pojmenovali RBook, zefektivnil tvorbu a zpřístupňování aktuálních informací napříč centrálou, pobočkami banky a call centry. Umožnil ucelenou komunikaci se zákazníkem při poskytování informací o bankovních produktech, jakož i jednotné dodržování interní politiky.

Jelikož nástroj zastřešuje řízení celého životního cyklu článků (pozn.: název pro jakékoli materiály potřebné pro interní účely – pojmy, směrnice, postupy, nařízení, atd.), vedení banky záleželo na jeho dalším rozvoji a praktickém využití skrze různá oddělení.

„Řešení určené k managementu znalostí poskytuje našim zaměstnancům vždy aktuální a jednotné údaje o produktech a postupech. Je důležitým zdrojem informací, kteří využívají na denní bázi. Díky jeho rozvoji jsme získali další funkčnosti, které přinesly větší přehled a pomáhají nám pracovat efektivněji.“ – Jan Čížek, Sales Support Specialist



Rozšíření funkcionalit se dotklo těchto součástí řešení:

Archivační zóna slouží k archivaci článků, jejichž platnost skončila.

Rozvoj Archivační zóny přinesl:

  • vytvoření přehledných archivů pro jednotlivé roky;
  • notifikace – oznamující potřebu přípravy archivu – při určitém počtu článků přijde upozornění oznamující nutnost archivovat dané články;
  • komplexní vyhledávání nad všemi zónami a archivy.

Propojení mezi Archivem článků a Active Directory (AD)

  • možnost omezovat články na čtení pro vybrané zaměstnance a hlavní organizační útvary z AD;
  • možnost cíleně informovat o novinkách vybrané organizační útvary;
  • prokazatelně seznamovat zaměstnance s metodikami v Archivu článků;
  • připravit prostředí pro další rozvoj.

Sledování změn v článcích

  • možnost sledovat změny nad články, například. kdo provedl změnu, případně kdo změnil nastavení práv.

Identifikace neaktivních uživatelů

  • správci článků mají možnost snadno identifikovat, kdo již není vlastníkem, připomínkovatelem nebo schvalovatelem jednotlivých článků;
  • také dokážou snadno změnit vlastníky článků i vlastníků úkolů, které je třeba ukončit.

Migrace dat z Equa bank

  • společnost Equa bank se začátkem tohoto roku spojila s Raiffeisenbank;
  • v rámci této fúze jsme zajistili migraci dat (např. přehled odpisových operací, účetní dokumenty, různé žádosti, reklamace, stížnosti, interní audity, platby, bezpečnostní informace apod.) z Equa bank a jejich umístění v archiv zóně RBook, čímž se zajistil přístup k dokumentům Equa bank v adresářové struktuře RB.

Rozvoj řešení Knowledge Management je dalším příkladem toho, jak digitální transformace pomáhá zlepšovat procesy ve společnostech.

Pokud hledáte řešení, který by zefektivnilo vaše firemní procesy, neváhejte nás kontaktovat. Jsme připraveni si společně projít vaše požadavky a navrhnout optimální řešení.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.