U našeho dlouholetého klienta Československé obchodní banky jsme zpřístupnili stávající CRM systém i pro zaměstnance, kteří spravují segment podnikatelů a malých firem. Od začátku tohoto roku tak mohou řídit každodenní agendu pomocí CRM řešení, díky čemuž se zkvalitnila obsluha firemní klientely.
Stávající RM Tool, jak ČSOB na Slovensku obecně nazývá svůj CRM systém, prvotně využívali pouze zaměstnanci, kteří poskytují služby korporátním klientům. Díky CRM systému získali komplexní pohled na klienta, přehled o produktech, nástroj pro řízení pracovní agendy nebo sledování obchodní pipeline.
Zaměstnancům, kteří odpovídají za oblast podnikatelů a malých firem (Micro segment) však chyběl systém pro správu vztahů se zákazníky. Na správu klíčových dat používali nástroje, které nebyly vzájemně propojeny. Komunikace se postupem času stávala stále více nepřehledná, a proto se vedení společnosti rozhodlo rozšířit funkcionality stávajícího CRM systému i na další segment.
Rozšíření RM Tool systému poskytlo zaměstnancům:
Hlavním cílem rozšíření CRM bylo poskytnout většímu počtu uživatelů moderní nástroj integrovaný s interními bankovními systémy, díky čemuž není třeba nahlížet do různých aplikací.
Zaměstnanci spravující segment podnikatelů a malých firem tak mají všechna důležitá data na jednom místě, což mělo vliv na jejich efektivitu práce. Díky zavedeným rozšířením získal i management přehled o denní agendě svých zaměstnanců nebo o nevyřízených pracovních úkolech ve stanoveném termínu.
Československá obchodní banka chce neustále nabízet svým klientům prvotřídní služby. V souvislosti s tím CRM systém už v minulosti prošel upgradem a banka plánuje i další rozvoj CRM řešení, které má rozhodující vliv na správu vztahů se zákazníky.
Hledáte řešení, které by pomohlo zefektivnit váš byznys? Neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci.