Poskytujete svým zákazníkům služby, na které se potřebují předem objednat? Vyčerpává vás neustále vyzvánění telefonu a zapisování rezervací do sešitu? S online aplikací Microsoft Bookings ušetříte čas a získáte podrobný přehled o všech objednávkách.
Pokud se neustále telefonování se zákazníky stalo vaší každodenní rutinou, která vám s přibývající klientelou dělá více „starosti“ než radosti, měli byste se zamyslet nad tím, co změnit. Telefonáty kvůli objednávání, změně či zrušení termínu, ověřování nebo připomínání se nejsou zátěží jen pro vás, ale i pro zákazníky.
Průzkumy ukazují, že až 85 % dotázaných spotřebitelů frustruje slabá úroveň zákaznického servisu a až 51 % z nich přešli ke konkurenci, která jim poskytla mnohem flexibilnější podmínky. Další studie uvádí, že 40 % spotřebitelů upřednostňuje samoobsluhu před lidským kontaktem a 70 % očekává, že na webových stránkách společností najdou možnosti, díky kterým si službu objednají online.
Zákazníci ocení pohodlí a flexibilitu, které získají tím, že si vaše služby budou moci rezervovat pouze několika kliknutími přes internet. Microsoft Bookings je jednoduše dostupný pro všechny jako součást vybraných plánů Microsoft 365.
1. webová stránka pro rezervace, na které si zákazníci mohou vybrat požadovanou službu, termín nebo preferovaný personál. V případě potřeby si rezervaci online přesunou nebo zruší. Při každém objednání dostanou i e-mail s potvrzením a pozvánku do kalendáře. Rezervační stránku můžete zobrazit na sociální síti Facebook nebo publikovat na vlastním webu.
2.webová a mobilní aplikace pro interní management rezervací:
Online aplikace Microsoft Bookings je vhodná zejména pro menší a střední firmy poskytující služby, na které se zákazníci objednávají.
Příklad: Ve firmě poskytující opravu a údržbu domácích spotřebičů původně nevyužívali žádný online nástroj na zaznamenávání objednávek. Rezervace si značili do Excel souborů, v čem začal být s přibývajícími zákazníky chaos. Nejednou se stalo, že zakázka byla přiřazena zaměstnanci, který se v požadovaném čase nemohl k zákazníkovi dostavit. Tyto nedostatky odstranili nasazením nástroje Bookings, díky kterému získalo vedení přehled o všech činnostech.
Podobnou situaci zažívali i v autoservisu. Telefonáty vyřizoval pokaždé jiný zaměstnanec podle toho, kdo měl aktuálně službu. Kvůli nedopracovanému způsobu objednávání se vznikaly situace, když na servis auta nebo na přezutí pneumatik čekalo najednou několik zákazníků. Ti byli nespokojeni s příliš dlouhou dobou čekání, proto služby tohoto autoservisu už znovu nevyužili. Online rezervační systém jim pomohl tuto situaci vyřešit.
Nástroj pomůže zefektivnit procesy i menším živnostníkům poskytujícím konzultační či kosmetické služby nebo lékařům, kteří ještě stále používají na zapisování objednávek sešity.
Microsoft Bookings patří mezi nástroje, které vám dokážou zlepšit fungování vaší firmy. Protože je součástí vybraných balíků Microsoft 365, nebudete za jeho používání platit nic navíc. Neváhejte se na nás obrátit, rádi vám pomůžeme s jeho konfigurací a případně s celým procesem digitalizace. Během bezplatné konzultace si projdeme vaše požadavky a navrhneme nejvhodnější řešení.