Z letošního Microsoft Awards jsme si však neodnesli jen jedno, ale rovnou dvě ocenění – vítěze za implementaci CRM řešení pro S Slovensko a finalistu za tvorbu a integraci webových portálů pro Hlavní město SR Bratislava a Dopravní podnik Bratislava.
V úterý, 25. 9. 2018, se v Praze konalo slavnostní předávání ocenění k soutěži Microsoft Awards 2018, jejímž prostřednictvím se společnost Microsoft snaží zvýrazňovat nejinovativnější projekty svých partnerů. Ty mají být inspirací pro moderní společnosti v České a Slovenské republice. Za Millennium jsme převzali ocenění za následující řešení:
Vítěz kategorie “Bankovnictví, kapitálové trhy a pojišťovnictví” pro Slovensko
Zákazník: S Slovensko, spol. s r.o.
Název řešení: “Transforming Customer Engagement in S Slovensko” (CRM řešení)
Společnost S Slovensko je již 16 let lídrem v oblasti financování zemědělství. V rámci projektu digitální transformace, s cílem zvýšit kvalitu obsluhy jejich klientů z agro-segmentu, jsme společnosti implementovali Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement. Toto cloudové CRM řešení jsme přizpůsobili pro řízení prodeje leasingových produktů společnosti. Záměrem bylo poskytnout společnosti S Slovensko moderní nástroj pro zlepšení a zefektivnění řízení obchodního procesu. Uživateli CRM řešení jsou obchodní tým a tým back office.
Implementací CRM řešení získala společnost S Slovensko:
- 360-stupňový pohled na své zákazníky a všechny zákaznická data koncentrované do jednoho systému;
- rychlý přístup k důležitým informacím z terénu, které napomáhají k lepší obsluze bankovního klienta (finanční údaje, obhospodařovaná půda, stáda, předměty financování, sezónnost, dotace a agro-informace);
- konzistentní přístup k řízení obchodního cyklu a zautomatizování byznys procesů (od leadu – přes příležitost – k uzavření smlouvy);
- možnost evidovat a efektivně řídit všechny obchodní příležitosti;
- přehledný reporting o důležitých KPI společnosti, jakož i výkonu jednotlivých členů obchodního týmu;
- přístup do CRM řešení kdykoliv, kdekoliv a prostřednictvím jakéhokoli zařízení umožňující obsluhu klienta i mimo prostory kanceláře;
- vždy aktuální přehled důležitých dat z ERP systému, které se zobrazují přímo v CRM řešení, čímž se eliminuje potřeba vstupovat do aplikací třetích stran během obsluhy klienta;
- zefektivnění tvorby, realizace a vyhodnocování e-mailových kampaní přímo v CRM prostřednictvím funkcionality ProMailChimp.
Finalista kategorie “Veřejná správa a rozvoj moderního města” pro Slovensko
Zákazník: Hlavní město SR Bratislava a Dopravní podnik Bratislava
Název řešení: “It ‘getting cloudy in Bratislava” (webové portály)
Hlavnímu městu SR Bratislava a Dopravnímu podniku Bratislava jsme dodali webové portály postavené na novém, uživatelsky přívětivém CMS systému. Vizuálně modernější vzhled se společně se zjednodušením struktury webových stránek a jejich integrováním na systémy třetích stran přičinili k několikanásobně vyššímu uživatelskému komfortu.
Jeho nasazením do cloudového prostředí Microsoft Azure se nám podařilo zoptimalizovat stavějící procesy u zákazníka a zajistit flexibilitu při dalším rozvíjení řešení a implementaci nových požadavků. Řešení v cloudu zajistilo nepřetržitou dostupnost a bezpečnost dat, čímž se splnily hlavní požadavky zákazníka. Webové portálové řešení bratislava.sk a dpb.sk navštěvují na denní bázi tisíce uživatelů, kteří jsou díky nasazenému řešení schopni vyhledat relevantní informace efektivněji a s vyšším komfortem. Díky uživatelsky přívětivému CMS se zvýšila produktivita zaměstnanců Magistrátu, jakož i Dopravního podniku Bratislava při práci s obsahem či při tvorbě mikro-stránek.
V neposlední řadě, automatické přihlášení prostřednictvím Single sign-on a vzájemné propojení webových stránek umožňují automatické publikování informací. Integrace webových stránek na interní systémy (například ERP systém Noris) eliminovala nutnost vícenásobného zadávání stejných informací a jejich distribuci.
Pokud vás námi dodané řešení inspirovalo, rádi vám pomůžeme se zefektivněním byznys IT procesů i ve vaší společnosti.