Digitální transformace postupně mění povahu podnikání. Přestože robotika hraje stále důležitější roli a přispívá k automatizaci procesů, lidskou práci nikdy úplně nenahradí. Dnešní doba však vyžaduje rychlé a přesné procesy a zákazníci jsou čím dál náročnější. Mnohé společnosti se proto poohlížejí po řešeních, které by jejich zaměstnancům zefektivnily pracovní úkony.
Výsledky mnoha studií potvrzují, že umělá inteligence ovlivňuje směrování byznysu. Stroje sice dokáží pracovat rychleji a efektivněji, ale nedokáží opravit poškozenou klimatizaci, výtah nebo výrobní stroj. Tehdy nastupují terénní pracovníci, jejichž úkolem je provést pravidelný servis či odstranit poruchu.
Příklad: Možná to znáte. Zákazník požádal o servis zařízení. Na termínu jste se dohodli jen telefonicky a nikde jste si ho nezaznačili. Později lovíte v paměti všechny potřebné detaily. Mnohdy ani nevíte bez nahlížení do Excel souboru, kterému servisnímu technikovi můžete přidělit práci ani nemáte přehled, kde se technici během dne skutečně nacházejí. Celý proces servisu prodlužuje i vyplňování servisních formulářů v papírové formě.
Pokud jsou vám vytyčené situace blízké, víme, jak je jednoduše vyřešit. Máme za sebou implementaci Resco řešení u více našich zákazníků. Resco Cloud CRM a Resco Inspections dokáží přinést pořádek do vašeho servisního procesu a řízení vztahů se zákazníky.
Pokud stále zaznamenáváte údaje týkající se klientů v papírové podobě a v bezpočtu Excel tabulek, nastal čas na změnu. Zda se věnujete servisu klimatizací, vzduchotechniky, tepelných čerpadel, výrobních strojů, pohybujete se v automobilovém průmyslu nebo v jiném odvětví, jedno máte společné – bez uspořádaných dat nebo dat v přehledné formě se váš byznys neposune vpřed. CRM nejenže zpřehlední vaše interní procesy, ale zlepší i komunikaci s klienty, což může mít vliv na nárůst jejich loajality.
Příkladem úspěšného nasazení Resco Cloud CRM je kanadská společnost Dental Fix. Po tom, co jsme ve společnosti implementovali Resco řešení, získal management nástroj pro efektivní správu servisních a obchodních aktivit.
Okamžitý záznam údajů
Nečekejte, až se po dlouhém dni vrátíte k pracovnímu stolu. Důležité informace si můžete zaznamenat okamžitě, ať se nacházíte kdekoli. Ve společnosti Dental Fix díky této funkcionalitě zaznamenávají poznámky či různé připomínky ihned po ukončení telefonátu s klientem.
Online i offline přístup k datům
Všechna data budete mít uložená v nonstop dostupném systému. Náš zákazník Dental Fix pomocí Resco aplikace, která je součástí řešení, dokáže jednoduchým způsobem plánovat harmonogram servisních výjezdů, mít neustálý přehled nad každodenní agendou servisních techniků nebo manažovat servisní objednávky – pravidelné i mimořádně servisní prohlídky.
Zkrácený servisní proces
Vytvářejte objednávky online a odstraňte manuální přepis dat do CRM, čímž snížíte případnou chybovost. Můžete se inspirovat i servisními techniky v Dental Fix, kteří připravují nabídku na objednání zboží přímo během servisního výjezdu.
Zjednodušený management potenciálních klientů
Budoucí klientelu si udržíte kontaktováním ihned po obdržení požadavku.
Elektronické služby jako cesta k efektívnejším procesům
Díky údajům uloženým v CRM si můžete například ověřit termín nejbližšího servisu zařízení u vašeho klienta. Avšak ani to vám nemusí zaručit, že servis skutečně proběhne. Co vám tedy pomůže získat přehled nad prací vašich servisních techniků a lépe plánovat harmonogramy jejich výjezdů? Větší kontrolu získáte i digitalizaci dokumentů, které technici využívají přímo v terénu.
Modul Resco Inspections, který jsme nasadili u našeho zákazníka innogy Solutions, poskytuje podporu servisním technikem během celého servisního procesu.
Ve společnosti vnímali potřebu zavést systém správy servisního procesu, evidenci přítomnosti zaměstnanců a na schvalování dovolených. Jelikož už měli zkušenosti s používáním Resco platformy, rozhodli se ji opět využít. Po konzultaci se softwarovou společností Resco si nás v innogy Solutions vybrali jako vhodného implementačního partnera.
Podrobné informace
Resco aplikace vám umožní řídit servisní techniky v terénu. Kromě podrobného harmonogramu každého člena týmu se v aplikaci nacházejí i upozornění na mimořádné události jako opožděný nebo zrušený servis.
Elektronické formuláře či protokoly
Zbavte se i vy formulářů v papírové formě. Ve společnosti innogy Solutions již využívají elektronické servisní formuláře důležité pro zápis o provedené servisní službě. Zároveň se digitalizovali i servisní protokoly o provedení pravidelného servisního zásahu.
Přehled výjezdů v kalendáři
Poskytněte svým servisním technikům vždy aktuální informace. V kalendáři mohou vidět všechny plánované denní výjezdy, díky čemuž si umí práci efektivně zorganizovat.
Plánovač tras
Plánovač tras kombinuje integraci s mapami a funkcí optimalizace tras. Po naplánování cesty může servisní technik otevřít trasu přímo v Google Maps bez nutnosti vstupovat do jiné aplikace. Pomocí lokalizátoru GPS můžete sledovat aktuální polohu vašich servisních techniků. Ve společnosti innogy Solutions využívají automatické měření celkového trvání servisního zásahu u zákazníka i sledování aktuální polohy servisních techniků pomocí funkce „Location tracking“.
Offline režim
Servisní technici nejednou tráví čas na místech s omezeným internetovým připojením, jako jsou podzemní parkoviště, výtahy či otevřené prostranství. V těchto případech je důležité, abyste jim umožnili pracovat i v offline režimu. Díky Inspections mohou mít databázi uloženou lokálně v zařízení, a tak pracovat odkudkoliv a kdykoliv.
Modul Inspections nabízí mnoho dalších funkcionalit, které se dají přizpůsobit přesně vašim potřebám.
Jsme dlouholetým silným a zkušeným implementačním partnerem Resco řešení. Velmi rádi a ochotně vám poradíme s byznys požadavky. Vyměňte papír za moderní nástroje: zefektivníte vaše interní procesy a servisní úkony!