Minulý rok byl velmi podnětný. Máme za sebou mnoho projektů, kterými jsme pomohli zákazníkům zlepšit jejich procesy. Nejen velké, ale i střední a malé společnosti si stále více uvědomují potřebu digitalizace, o čemž jsme vás informovali prostřednictvím blogových příspěvků. Přečtěte si, která témata rezonovala nejvíce a budou hrát důležitou roli i v tomto roce.
1. Data uložená v cloudu
Zákazníci kdysi preferovali ukládání citlivých informací spíše na server umístěný v prostorách jejich společnosti nebo v datacentru. Trendy se však změnily a moderní pokrokové společnosti stále častěji sahají po cloudových řešeních. Poslední studie ukazují, že cloud zastává pevné místo v IT světě a bude tomu tak i nadále.
„Předpokládá se, že do roku 2022 ovlivní cloudová řešení až 1,3 bilionů dolarů investic v IT sektoru.“ Gartner
Cloudové řešení pomáhají zefektivňovat byznys mnohým našim zákazníkům. Loni jsme je implementovali v těchto společnostech:
Díky řešení Microsoft Dynamics 365 jsme získali nástroj pro efektivní sledování a vyhodnocování obchodních aktivit, což má vliv na pokrok našeho byznysu.“ GAMO
Office 365 je cloudová služba, která kombinuje aplikace jako Excel a Outlook s výkonnými cloudovými službami jako OneDrive a Microsoft Teams. Služby Office 365 umožňují komukoliv vytvářet soubory a sdílet je v libovolném zařízení.
Power platforma je jednou ze služeb Office 365. Pokud licence nejsou součástí balíčku, je třeba je dodatečně zakoupit. Tyto drobné a technicky nenáročné online aplikace dokáží zvýšit flexibilitu firem a zautomatizovat mnohé rutinní činnosti. Společnosti sahají po těchto „low-code“ aplikacích i z důvodu jejich rychlého nasazení a uživatelsky přívětivého prostředí.
Podle studií společnosti Gartner bude do roku 2024 až 75 % velkých společností používat nejméně čtyři systémy zaměřené na „low-code“ vývoj, aby si zachovaly flexibilitu v byznysu. Společnost Microsoft přitom patří v oblasti aplikačních platforem s „low-code“ mezi lídry.
V Millenniu jsme fanoušky inovací, proto jsme i my začali využívat Power platformu.
„Díky Power platformě jsme u nás v Millenniu digitalizovali několik procesů, což se odrazilo v jednodušším zpracování interní administrativy. Benefity online aplikací využíváme dennodenně. Jejich nasazení považujeme za důležitý krok vpřed v čase digitální transformace.„
Momentálně implementujeme řešení na Power platformě i u našich zákazníků, mezi které patří jeden z největších internetových prodejců ve střední a východní Evropě nebo významná soukromá slovenská banka.
Microsoft Teams jsou další službou Office 365. Prostřednictvím této platformy lze kooperovat napříč několika týmy. Software umožňuje spolupracovat na pracovních úkolech na dálku nejen s kolegy v rámci firmy, ale i s klienty.
Ve své nejjednodušší formě aplikace umožňuje uživatelům vytvořit pracovní skupiny, v rámci kterých mohou spolupracovat, zaznamenávat poznámky, nahrávat soubory či sdílet plochu.
Přes Microsoft Teams lze organizovat audiokonference, plánovat setkání či využít pomoc chatbotů. Platforma je integrovaná s online balíkem Microsoft Office 365, což umožňuje využívání dalších služeb jako Word, Excel, SharePoint, PowerPoint, Skype, Exchange, OneNote, Planner, Power BI či Yammer.
Platforma Microsoft Teams se nám v Millenniu osvědčila jako efektivní komunikační kanál nejen v rámci interní komunikace, ale i při kontaktu s našimi zákazníky a při řízení menších projektů.
Kybernetická bezpečnost
Mnohé společnosti mají tendenci přehlížet potenciální hrozby, pokud je vše v pořádku. Společnost Microsoft však upozorňuje na potřebu kybernetické bezpečnosti a v sadě Office 365 nabízí řešení, které dokáží ochránit citlivá data před zneužitím. Téma bezpečnosti považujeme za jednu z nosných oblastí, kterou budeme v tomto roce rozvíjet.
V minulém roce jsme stáli u úspěšných Resco projektech. Jako implementační partner jsme pomocí Resco Mobile CRM pomohli ve společnosti innogy Solutions zjednodušit správu servisního procesu a základní přehled o zaměstnancích.
„Pomocí aplikace Resco Mobile CRM dokážeme efektivněji plánovat denní servisní výjezdy našich servisních techniků a zaznamenat zprávu o výjezdu elektronicky a online. Benefit vidíme ve zkrácení času trvání servisních úkonů i digitalizaci servisní agendy od založení požadavku až po e-mailovou zprávu zaslanou našemu klientovi. Servisní technici mají k dispozici všechny potřebné servisní formuláře na jednom místě, čímž se zautomatizovali mnohé rutinní činnosti.“ innogy Solutions
V kanadské společnosti Dental Fix, která svým klientům poskytuje komplexní servis zdravotnické techniky v oblasti stomatologie, jsme nasadili řešení Resco Cloud CRM pro efektivnější správu každodenní agendy servisního a obchodního oddělení.
„Zavedením Resco Cloud CRM systému se v naší společnosti o 30 % zlepšila efektivita plánování servisních výjezdů a KPI ukazatele našich obchodníků vzrostly o 20 %, což mělo následně pozitivní vliv na ziskovost firmy.“ Dental Fix
Jako silný implementační partner Resco řešení jsme připraveni vyřešit jakékoli byznys požadavky.
Tak jako loni, i během tohoto roku můžete u nás najít inspiraci pro váš byznys. Neváhejte se na nás obrátit, rádi vám poskytneme bezplatnou konzultaci. Pomůžeme vám úspěšně nastartovat rok 2020!