CRM řešení

CRM (Customer Relationship Management) kromě úklidu dat a zlepšení práce s nimi, dokáže přinést i přehled o stavu byznysu a jeho budoucím vývoji. Pomáhá při řízení a automatizaci obchodu, marketingu, HR aktivit a dalších oblastí.

Všechny důležité informace na jednom místě

Microsoft Dynamics 365 představuje jednotnou platformu vzájemně propojených aplikací, které pokrývají komplexní byznys procesy a potřeby. Sloučení všech byznys aplikací umožňuje společnostem řízení klíčových oblastí komplexně z centrálního systému.

V čem vám může CRM řešení pomoci?

Microsoft Copilot v Dynamics 365

  • Automatizace a personalizace interakcí se zákazníky

  • Automatické generování obsahu v komunikaci se zákazníkem

  • Predikce pravděpodobnosti uzavření obchodu a prodeje služeb

  • Automatizace rutinních úkolů a aktualizace údajů

Obchod

  • 360 stupňový pohled zákazníka

  • Smlouvy a schvalovací procesy

  • Management obchodních aktivit

  • Reporting na sledování stanovených cílů

Marketing

  • Řízení marketingových kampaní a jejich automatizace

  • Webové formuláře a landing pages

  • Tvorba dynamického obsahu e-mailů

  • Nástroje na získávání zpětné vazby a její vyhodnocování

Zákaznícky servis

  • Řízení podnětů a žádostí s procesním zpracováním

  • Produktová dokumentace

  • Automatické sledování inbound a outbound komunikace se zákazníkem

  • Unifikované uživatelské prostředí pro agenty

Výhody řešení

Mobilita

Online i offline dostupnost řešení kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.

Cloud

Optimalizace nákladů, škálovatelnost řešení a vysoká rychlost nasazení.

Týmová spolupráce

CRM řešení pomáhá propojit práci různých oddělení, čímž se zlepšuje zákaznická zkušenost.

„Data se stala klíčovou komoditou. Pokud s nimi firma dokáže správně pracovat, znamená to přidanou hodnotu pro zákazníka, který díky tomu dostane to, co opravdu potřebuje – analýzu jeho potřeb, kvalitní poradenství a ve finále produkt, který odpovídá jeho potřebám. A samozřejmě kvalitní nástroj pro řízení dat usnadňuje a zefektivňuje práci pro všechny naše kolegy, v přímém i nepřímém kontaktu se zákazníkem. Je základním pilířem naší digitální transformace, která není pouze o technické výměně systémů, ale o transformaci našeho myšlení a dívání se na všechny procesy a všechny kroky tak, aby byly orientovány v první řadě na zákazníka.
Mé poděkování proto patří všem kolegům, kteří stáli při implementaci CRM jakož i těm, kteří ho dennodenně využívají, neboť v opačném případě by celá snaha neměla smysl. A samozřejmě týmu Millennium za jejich profesionální přístup během celého procesu implementace tohoto řešení.“
Juraj Ebringer
Člen představenstva zodpovědný za retailové a privátní bankovnictví, ČSOB
„Ve firemních centrech České spořitelny jsme ve spolupráci se společností Millennium, uvedli do života nový nástroj péče o firemní klienty - Microsoft Dynamics CRM. Celou přípravu a implementaci do praxe jsme zvládli v rekordně krátkém čase. Aplikace přináší spoustu pozitiv. Ty vidím zejména v zjednodušení práce s klientskými daty a v efektivním řízení prodejních aktivit a obchodních příležitostí firemních poradců. Centralizace dat o SME klientech na trhu zároveň umožní transparentnější komunikaci (a sdílení informacemi) mezi obchodními liniemi banky, včetně zapojení produktových oddělení do péče o firemní klienty.“
Peter Krutil
Člen představenstva zodpovědný za firemní bankovnictví, Slovenská sporiteľňa
„Kvalitní poskytování služeb našim zákazníkům je pro nás na prvním místě. implementací CRM systému od společnosti Millennium jsme získali základní kámen nejen pro dosažení vyšší znalosti našich klientů a zkvalitnění vztahů s nimi, ale i pro práci s obchodními příležitostmi.“
Petr Tomášek
Vedoucí oddělení Odbytové procesy a aplikace, ČMSS
„Zavedením Resco Cloud CRM systému se v naší společnosti o 30% zlepšila efektivita plánování servisních výjezdů a KPI ukazatele našich obchodníků vzrostly o 20%, což mělo následně pozitivní vliv na ziskovost firmy.“
Martin Kazmirsky
COO, Dental Fix
  / 

Řešení

Pro efektivní práci se zákazníkem a budování dobrého vztahu s ním je důležité zaznamenávat všechny fáze prodejního procesu. Pomocí modulu Sales Force Automation (SFA) řídíte všechny prodejní aktivity jednoduše a s úplným přehledem. Sledujte, zaznamenávejte a vyhodnocujte všechny aktivity, které jste u zákazníka uskutečnili.

Řešení postavené na platformě Microsoft Dynamics 365 vám umožňuje poskytovat služby typu end-to-end, self-service či asistované a lokální služby napříč všemi kanály. Propojte řešení s nejmodernějšími technologiemi, jakými jsou machine learning, hlasová biometrie, IoT, chatbot / mailbot či CoBrowsing a snadno docílíte to, že zákazníci budou interakci s vaší společností milovat.

Při podnikání není nic důležitější, než spokojený zákazník. Retenční aplikace je nástroj, který zjednodušuje péči o zákazníka a cílené uspokojování jeho potřeb, bez zbytečného obtěžování. Zjednodušuje proces získávání nových a loajálních zákazníků.

Loan Processing System (LPS) je informační systém, který řídí, automatizuje a výrazně zefektivňuje průběh celého procesu prodeje úvěrových produktů. LPS šetří finanční prostředky a personální zdroje banky, posiluje pověst finanční instituce na trhu a zvyšuje loajalitu zákazníků.

Často kladené otázky

Zákazníkům přímo doporučujeme, aby měli nové řešení nasazeno co nejdříve. Reálné využívání systému je totiž nejlepším způsobem ověření správnosti jeho nastavení a shromáždění časné zpětné vazby, díky které lze provést úpravy ve fázi, dokud je to ještě jednoduché.

V případě náročnějších požadavků doporučujeme rozdělit dodání řešení na menší části, které bude mít zákazník k dispozici průběžně. Ty složitější části se přitom budou realizovat později. V praxi je možné první verzi použitelné aplikace dodat a nasadit přibližně za tři až čtyři týdny.

Pokud vám CRM funkcionalita, kterou poskytuje váš stávající systém, vyhovuje, doporučujeme ji využívat nadále a nad novým CRM řešením se zamýšlet v případě, kdy sami zjistíte, že tyto funkcionality již nebudou dostatečné.

V praxi to znamená:

  • potřeba pracovat s konsolidovanými zákaznickými daty z více zdrojů a v kontextu;
  • možnost sledovat komunikační historii;
  • řídit pracovní agendu;
  • nebo detailněji sledovat a vyhodnocovat obchodní aktivity firmy.

Naše řešení není tradiční „krabicové“, které si nainstalujete a využíváte ho, jak je. CRM aplikace postavená na Dynamics 365 se však do značné míry dokáže přizpůsobit vašim požadavkům. Je to podobné, jako když si zařizujete dům nebo byt. Cenu řešení proto není možné stanovit paušálně, odvíjí se množství a složitosti vašich požadavků. Obecně lze říct, že požadavky na propojování aplikace s jinými systémy nebo automatizace mají největší dopad na cenu.

Kontaktujte nás

Pokud máte otázky nebo zájem o některé z našich řešení

Tato stránka používá cookies

Soubory cookie používáme pro shromažďování a analýzu informací o výkonu a používání stránek, pro poskytování funkcí sociálních médií a pro vylepšení a přizpůsobení obsahu a reklam. Více o cookies

Používáte zastaralý prohlížeč. Můžete si jej aktualizovat na této stránce.