Microsoft Dynamics 365 představuje jednotnou platformu vzájemně propojených aplikací, které pokrývají komplexní byznys procesy a potřeby. Sloučení všech byznys aplikací umožňuje společnostem řízení klíčových oblastí komplexně z centrálního systému.
360 stupňový pohled zákazníka
Smlouvy a schvalovací procesy
Management obchodních aktivit
Reporting na sledování stanovených cílů
Řízení marketingových kampaní a jejich automatizace
Webové formuláře a landing pages
Tvorba dynamického obsahu e-mailů
Nástroje na získávání zpětné vazby a její vyhodnocování
Řízení podnětů a žádostí s procesním zpracováním
Produktová dokumentace
Automatické sledování inbound a outbound komunikace se zákazníkem
Unifikované uživatelské prostředí pro agenty
Online i offline dostupnost řešení kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.
Optimalizace nákladů, škálovatelnost řešení a vysoká rychlost nasazení.
CRM řešení pomáhá propojit práci různých oddělení, čímž se zlepšuje zákaznická zkušenost.
Pro efektivní práci se zákazníkem a budování dobrého vztahu s ním je důležité zaznamenávat všechny fáze prodejního procesu. Pomocí modulu Sales Force Automation (SFA) řídíte všechny prodejní aktivity jednoduše a s úplným přehledem. Sledujte, zaznamenávejte a vyhodnocujte všechny aktivity, které jste u zákazníka uskutečnili.
Řešení postavené na platformě Microsoft Dynamics 365 vám umožňuje poskytovat služby typu end-to-end, self-service či asistované a lokální služby napříč všemi kanály. Propojte řešení s nejmodernějšími technologiemi, jakými jsou machine learning, hlasová biometrie, IoT, chatbot / mailbot či CoBrowsing a snadno docílíte to, že zákazníci budou interakci s vaší společností milovat.
Při podnikání není nic důležitější, než spokojený zákazník. Retenční aplikace je nástroj, který zjednodušuje péči o zákazníka a cílené uspokojování jeho potřeb, bez zbytečného obtěžování. Zjednodušuje proces získávání nových a loajálních zákazníků.
Loan Processing System (LPS) je informační systém, který řídí, automatizuje a výrazně zefektivňuje průběh celého procesu prodeje úvěrových produktů. LPS šetří finanční prostředky a personální zdroje banky, posiluje pověst finanční instituce na trhu a zvyšuje loajalitu zákazníků.
Zákazníkům přímo doporučujeme, aby měli nové řešení nasazeno co nejdříve. Reálné využívání systému je totiž nejlepším způsobem ověření správnosti jeho nastavení a shromáždění časné zpětné vazby, díky které lze provést úpravy ve fázi, dokud je to ještě jednoduché.
V případě náročnějších požadavků doporučujeme rozdělit dodání řešení na menší části, které bude mít zákazník k dispozici průběžně. Ty složitější části se přitom budou realizovat později. V praxi je možné první verzi použitelné aplikace dodat a nasadit přibližně za tři až čtyři týdny.
Pokud vám CRM funkcionalita, kterou poskytuje váš stávající systém, vyhovuje, doporučujeme ji využívat nadále a nad novým CRM řešením se zamýšlet v případě, kdy sami zjistíte, že tyto funkcionality již nebudou dostatečné.
V praxi to znamená:
Naše řešení není tradiční „krabicové“, které si nainstalujete a využíváte ho, jak je. CRM aplikace postavená na Dynamics 365 se však do značné míry dokáže přizpůsobit vašim požadavkům. Je to podobné, jako když si zařizujete dům nebo byt. Cenu řešení proto není možné stanovit paušálně, odvíjí se množství a složitosti vašich požadavků. Obecně lze říct, že požadavky na propojování aplikace s jinými systémy nebo automatizace mají největší dopad na cenu.