Řešení postavené na technologiích společnosti Microsoft, jakými jsou např. SharePoint nebo Orchard CMS přinášejí jednoduchý management obsahu. Umožňují bezpečné sdílení a přístup k důležitým informacím.
Podpora interní komunikace
Zlepšení spolupráce mezi zaměstnanci
Zefektivnění organizace práce
Zjednodušení přístupu ke všem podnikovým aplikacím
Provádění náročnějších úloh
Využití různých databází
Uživatelsky přívětivé a jednoduché ovládání
Řízení velkého množství informací
Centrální úložiště dokumentů
Jednoduché vyhledávání
Zrychlení procesu připomínkování a schvalování dokumentů
Jednotná terminologie pojmů
Vzdělávání zaměstnanců
Uchovávání firemního „know-how“
Urychlení procesu a rozhodování se
Jednoduchá a centrální správa.
Integrace s aplikacemi třetích stran.
Dostupnost řešení kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení.
Dynamická doba, v níž žijeme, vyžaduje neustálý vývoj a flexibilní správu znalostí zaměstnanců. Firmy s velkým množstvím pracovníků a širokým portfoliem produktů a služeb potřebují zajistit to, aby všichni komunikovali „stejným jazykem“.
Už dávno neplatí, že při práci na projektech je třeba sedět se všemi lidmi v jedné kanceláři a sdílet stejnou pracovní dobu. Mobilita a flexibilita pracovat kdykoliv a odkudkoliv proto stává běžnou praxí života každé moderní firmy.