Narůstající objem dat a rozšiřující se digitalizace rozmanitých vnitrofirmových procesů, ve kterých jsou tato data využívána, vytváří tlak na jejich efektivní zpracování.
Využití umělé inteligence ke zpřehlednění a zautomatizování rutinních úkolů nemusí být náročnou výzvou ani pro vás.
CRM (Customer Relationship Management) je stále důležitější technologickou součástí každé společnosti.
Microsoft Dynamics 365 kromě úklidu dat a zlepšení práce s nimi přináší také přehled o stavu byznysu a jeho budoucím vývoji. S integrovaným Microsoft Copilotem dokáže Dynamics 365 ještě více automatizovat procesy a personalizovat interakce se zákazníky, generovat prediktivní analýzy a obsah na míru. Pomáhá tak efektivně řídit a automatizovat obchod, marketing, HR aktivity a další oblasti, čímž zvyšuje produktivitu a optimalizuje rozhodování v reálném čase.
Moderní aplikace pomáhají digitalizovat procesy, které dosud probíhaly na papíře nebo nebyly řešeny vůbec. Poradí si i s náročnými úkoly, čímž výrazně usnadní práci zaměstnancům napříč celou organizací.
Online platforma Microsoft Power Apps automatizuje pracovní postupy. Rychle zvyšuje efektivitu firem, zjednodušuje interní administrativu a vyřeší mnoho pracovních činností v relativně krátkém čase.
Portálové řešení zjednodušují schvalování a řízení velkého množství informací, dokumentů a jiných materiálů.
Řešení postavené na technologiích společnosti Microsoft, jakými jsou např. SharePoint nebo Orchard CMS, přinášejí jednoduchý management obsahu. Umožňují bezpečné sdílení a přístup k důležitým informacím.
Elektronizace procesů zpřístupňuje občanům služby státní a veřejné správy.
Digitalizace zlepšuje zkušenost občanů s využíváním služeb veřejné a státní správy. Transparentní, bezpečná a efektivní komunikace mezi občanem a státem představuje jeden z hlavních přínosů informačních technologií.